Reviews for The Xbox massacre
CoDeBrEaKeRs chapter 2 . 7/3/2010
.Hehe, loved jacob's reaction.
sunnygcat chapter 1 . 4/23/2010
rofl poor Jake
LittleCastaway chapter 1 . 1/7/2010
Poor Emmett!

And trust Jacob to burst in like that and make everything worse! Typical!

Really funny story, but i just feel sorry for Emmett... Hahaha
TheWifeOfSeverusSnape chapter 1 . 12/22/2009
Haha. I love this one-shot.

Emmett sounds fun to write. (;

Good job.
dwindlingmusic16 chapter 1 . 9/11/2009
haha omgizzle that was hilarious... That's what i would be like if anything ever happened to my ps3. Sigh idk if u do this but a carlisleXbella fanfic would kick some !. i'm just wierd in that way, trust me. u have fun with that... jace clary forevas! and carlisle of course.
xoxocullenluverxoxo chapter 1 . 6/2/2009
lol this is hilarious!

one of the other storiesi read turned me to a teaam emmett cuz he iz awesome lol!
meryl13 chapter 1 . 5/14/2009
haha

:)
nudes via pigeon chapter 1 . 5/14/2009
lolz :)
Cordaela chapter 1 . 5/14/2009
hey- i love the storyiline! and i like the way you do cliffies. they're funny, but not too shocking.
CrazyFanfictionAuthor chapter 1 . 5/13/2009
I love it :)