Reviews for Forrest Gump's Interview
jessyjitzu chapter 1 . 4/26/2014
LOL
Sagethorn chapter 1 . 11/7/2013
Haha, this actually made me laugh. Very clever! I liked it. :3
fuck chapter 1 . 7/24/2013
not fucking funny cunt
Friday Maria chapter 1 . 7/20/2013
This was lovely and put me in a lighter mood!
gump1098 chapter 1 . 4/6/2013
This was like a box of chocolates. I never knew what I was gonna get.
naddy.R chapter 1 . 10/15/2012
LOOOL funny, very funny
badasstoby chapter 1 . 6/5/2012
i dont get it
2wingo chapter 1 . 10/27/2011
I know 3 other versions of this joke, and all of them are better than this.
Guest chapter 1 . 9/16/2011
Heard that one before, but clever ending. It's OK.
BeccaRaptor94 chapter 1 . 7/24/2011
OMG I LOVE THIS! XD
Critique chapter 1 . 4/6/2011
Quite frankly, this is shite . Sorry , but your friend has some problems
Womboman chapter 1 . 2/2/2011
Nice. I figured you might have shit on Forrest Gump but no you just made him that much more epic.
mrseddievedder chapter 1 . 1/9/2011
Funny and bizarre. Enjoyed it
Becca Triplett chapter 1 . 10/20/2010
FUNNY! I love it. It is somewhat mean but still good! :)
NOOOOOOOOOOOPE1 chapter 1 . 7/5/2010
wow..

haha it was pretty funny

-PGDJ
18 | Page 1 2 Next »