Reviews for An Angels Farewell
Amineh1825 chapter 24 . 9/23/2013
Cant wait to read more!
aleerosas chapter 24 . 4/6/2010
You got to be kidding me! That was awesome

you have to update soon please. Im suffering here haha
grace1979 chapter 24 . 3/13/2010
oh this is getting good, I can't wait to read more! Great writing!
Alliesmom07 chapter 24 . 3/3/2010
Hm...
serenitynow12 chapter 24 . 3/2/2010
oh my god. i definately was NOT expecting that.. please dont let hime die!
Littleprincess7975 chapter 24 . 3/2/2010
Wow is all I have to say. Can not wait to see what happens next. Missed reading this story. Thanks.
jwebb78 chapter 24 . 3/2/2010
SHIT ok so am not liking the way you ended it. lol. Really good chapter but I need more. I was all ready with my tissues and everything for this chapter and nothing. Why oh why do you make us wait. lol. and that sneaky little bitch. i kinda did not see that happening with her.
jwebb78 chapter 23 . 12/30/2009
WTF is up with Alice? PLEASE don't make me wait so long for the next chapter. I really loved this one but the bar was too big. lol. smaller bar next time. ;)
hooker81 chapter 23 . 12/30/2009
Alice is Evil you know it!
LAMBroox chapter 4 . 9/28/2009
Who is David?
LAMBroox chapter 3 . 9/28/2009
Who is Jackie?
dolphingirl chapter 22 . 9/15/2009
Bella sounds like she is in a depression, but I would be too after what happened to her, keep up the great work.
jwebb78 chapter 22 . 8/28/2009
oh my. very good and nice way to end it. but now write more... hee hee
serenitynow12 chapter 22 . 8/28/2009
Dangit, who is it?

hm could it be edward's mom? or Alice?

I dont know, i guess i have to wait
dolphingirl79 chapter 22 . 8/28/2009
hmm I wonder if that was Rosalie or Alice, I don't know, anyways keep up the excellent work, it looks like you are getting more reviews now, that everyone is seeing what a great story this is.
97 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »