Reviews for Ladies and Gentlemen
FelicityT chapter 1 . 11/20/2011
brilliant 1-shot
VeggieGirl15 chapter 1 . 7/28/2009
"And both Edward and Bella had vowed to never tell anyone how they met." The perfect ending! hahaha This was a greatone shot btw. :)
TwiMom22580 chapter 1 . 7/8/2009
that was sweet!
UltravioletSpark chapter 1 . 6/28/2009
That was great! Really cute! :D
Viper003 chapter 1 . 6/25/2009
cute)
pixidancer22 chapter 1 . 6/23/2009
I loved it, especially the last line) Good luck!
Smilesmilesmiley chapter 1 . 6/9/2009
Loved it :D Different, funny and cute!
Belward chapter 1 . 6/1/2009
TOO damn cute!

Job well done!
Justine Lark chapter 1 . 5/29/2009
That was cute! I was surprised when the story began skipping ahead so rapidly, but the ending was very fitting. Well done!
hippogriff-tamer chapter 1 . 5/26/2009
That was a cute take on the contest and I liked how Seth showed up..he really is a nice guy I think...
patch138 chapter 1 . 5/26/2009
Very cute! I love it!

Tiffany
amyXD chapter 1 . 5/26/2009
Haha thats so good! I loved it :) Especially how you ended it. Super cute.

amy.
TRDancer chapter 1 . 5/26/2009
Lol, I love it, especially the very last line. :D
Bronzehairedgirl620 deleted chapter 1 . 5/26/2009
Thank you very much for submitting an entry. :) I liked it.

I'll contact you on/after June 6th for voting info.

-Bronze
ShadowInTheHall chapter 1 . 5/26/2009
I'm amused. ...! Yeah. "Fireman-in-training muscles". I laugh at your peculiarly constructed phrases, and imagining you saying them out loud. Things no one else I know would say, like 'heck no, techno'. Actually, I think I remember you saying that a few times. Anyway, great job, and I hope I can call soon.
17 | Page 1 2 Next »