Reviews for The Twelve Guilty Days of Christmas
Kyoko chapter 1 . 12/30/2010
OMG, Sol/Ky is win! I loved it! Gonna do this too! I'm gonna be Sol, so I must find a Ky that I can kiss/or fake kiss XD Nice ending too! Gonna go see if you have more stories written for GG!
Laguna-Chan chapter 1 . 9/4/2007
OMFG!

LMAO!

I love this so~ much!

Too funny!

* gives you two thumbs way way up! *

_
Mistress Soba chapter 1 . 12/17/2005
X3

I read this quite a few years ago, and now, a comment~!

I hope you don't mind, I had printed this out and some friends acted it out (what we could) for class. . We got extra credit. :3

I love this to death!
Kik-Zanuff chapter 1 . 4/12/2005
good job, but where's aba, baiken and bridget? ;O; bua~h...

Yes, i gave to chipp eight pills _~
Ensign Klutz chapter 1 . 4/11/2005
i like this one so much! and sorry for not seeing this fic sooner! *bows* well Ja Ne!
tsukinoyanagikaede chapter 1 . 10/22/2004
okay.. that was fun.. and i will make my group of gg cosplayers do this someday.. and when we do, i'll send you the mpeg, as promised~ )
Sol-Badguy's-Biggest-Fan chapter 1 . 2/13/2003
YOU SICK BASTARD!SOL AND KY DON"T MIX DUMB $$
Deathsythe chapter 1 . 12/20/2002
Ok, I read this cause X-mas is coming up. I didn't know it was a yaoi fic. *Plop, plop, fizz, fizz.*

But besides that it was an ok fic. And being a GGX fan I wanted to read it. I was listening to .ed's "Drastic Myself" while reading this, it kinda fit with it in a way. You should try it! Anyway, even though I didn't like the Ky/Sol, Anji/Chipp parts I liked the rest.

Merry Guilty Gear X-Mas! *Holy Orders begins to play*

I'm KWAAAAZY!

Ja ne!

D-sythe
M i D i wOLF chapter 1 . 11/29/2002
LOLOLOLOLOLOL! LMAO! OMFG that was f***ing hilarious! SOL/KY V ! ::Bashes Jam::

i don't think it's realli possible to do another ch. but if it is...THEN DO IT!

::still laughing::
Kaiser Ryouga II chapter 1 . 11/21/2002
Aside from the SolgaggingforKy stuff, I found that really funny! At last! Someone who recognizes the Ky/Jam thing!
Nakoruru-1 chapter 1 . 11/6/2002
That was so funny. Can I get a copy? You should write more christmas songs!
teaing chapter 1 . 10/26/2002
Oh kawaii! This is such a great humor fic, I really can't stop laughing. You are such a great writer! *holds up sign* more KyxSol! v Ja!
detrevrepmai chapter 1 . 7/25/2002
Damn, I wish I could write like that...
Dark Ocean chapter 1 . 5/16/2002
ha ha ha. Wickedly funny, i luv it!

*holding sides together and rolling on the floor*

so funny... ha ha ...

cant stop laughing...

Help me!.. ha ha ..

Canada Rocks!
Lil-Snow-Tenshi chapter 1 . 3/22/2002
HAHAHAHAHAHHA! That was funny. Jam really does love Ky? Well, good luck to her. Anyways, your fic was funny that I almost fell off my chair. Keep up the good work, Athena-chan! ~_'
33 | Page 1 .. Last Next »