Reviews for Titans Chat Room 115
kittykat336636 chapter 1 . 8/26/2014
That was really creative and funny. And raven, robin and terra were really in caracter
Dark AngolRav chapter 1 . 12/2/2013
I LUOVE Beast Boy!Kiss me pleas and fuck (sex) me up in my room or I will hat you forever!:(:(:):):(:(:(:)
beastbyxterra chapter 1 . 9/3/2013
lol I still wish they never ended the series but they should not of stopped terra from being on the show she should of been a full time character
Torontogal906 chapter 1 . 8/20/2012
BWAHAHAHA!OMG!my face much laughing!Please keep it up this is too funny to abandon!
xXWelcome-to-my-LifeXx chapter 1 . 7/24/2012
lmfao hahaha i wanna see too so maybe ill just draw it..
LittleEvilAngel chapter 1 . 5/2/2011
. .funny XD
TeamEdmundAndPeter chapter 1 . 4/7/2010
more please
YaoiFanGirl1990 chapter 1 . 1/3/2010
OMG THAT WAS LIKE...awesome! You so have to add more _ I could just picture that!
BunBun-Zarkelador chapter 1 . 11/26/2009
Very Funny! I loved it!
BabelBeni chapter 1 . 9/24/2009
Yes some people like this! It's so random it's funny! Somehow you worked a plot into what- a one thousand word oneshot? Srsly, you had me hanging about what Terra was doing. Please continue! This is totally, awesomely, abundantly, completely, absolutely, truly and randomly addicting, so please make this an ongoing little story-thingymibob!

Keep up the great work,

Beast Boy Rox 4-Eva

PS: You say this isn't your usual writing style, but that doesn't mean it's not good. Cuz it totally is! Good, I mean. :D
Shanna Ola Deora chapter 1 . 6/12/2009
LOL!

That was hilarious!

(plz note that is not sarcasm)

I LUV THAT

I have permanently added you to my fave author list even tho that is not a story XD

cya
ravenrocks191 chapter 1 . 6/11/2009
OMG, you are awesome, because I could not help but 'lmao' at Ravens remarks

XD

*calms down from laughter* you rock :]