Reviews for How it Might've Been
AZ chapter 11 . 7/27/2014
Your story is good. Please don't be sad because you can't continue. In the meantime, you can create other stories that can be as awesome as this one. I truly enjoy it. Thank you.
The Exile chapter 2 . 6/17/2013
enjoying it so far :)
Kyuubi's Death chapter 11 . 11/10/2012
Me to!?
RadiantShadow chapter 11 . 6/9/2012
I understand completely, and even though I don't have any stories up, im in the process of writing a few. If you could add my name to the list i would greatly appreciate it I hope that your and many others' stories will be able to remain on this site.
PhaedraDarkstar chapter 11 . 6/6/2012
I didn't know they were removing stories now? That sucks, and if they do that, then everyone is just going to move to deviantart instead :/ That's going to be bad for FF's business. They have a MA in the ratings guide, but must have 'forgotten' to add it -.- I agree that they should give a warning, and not just remove stuff so freely otherwise this site will just...die. And I'm sure no one wants that. Could you add me to the petition? (Hopefully they won't go through all the names and delete my stuff, haha! Even if they do, it'll be re-uploaded until they give up :P)
Mythical-Iaf chapter 10 . 3/20/2012
Well, I've just finished reading your story and all I can say is "Wow!" It's really good, I hope you can continue it soon but I will wait...

P.S: I think your mini story is cute.
Anitasonia1998 chapter 1 . 1/23/2012
AWESOME!
Anitasonia1998 chapter 10 . 1/21/2012
Hey, hopefully you still come on FFN! I have an idea for HIMB!

Maybe, you'd like Gold and Silver to run into the people that tortured Silver...

Hopefully that will help!
That's Riku chapter 10 . 11/30/2011
fuck you.
SilverYugure chapter 10 . 8/25/2011
SILVER

Y U NO NICE TO AUTHOR?

i dont only love PreciousMetal but the writing is fantastic and i pretty much fan sqealed last chapter.

THIS GREAT WRITER CAN MAKE YOU FEEL LOVE, SILVER! FOR ONCE!

lol enough talking to Sil Sil over there. xD i really love this story and its one of the best fanfics of this pairing. and its sooo cuuuuuute dawwwwww.

anyways, i hope you get cured of writers block and can make another chapter to make a lot of people happy, including me.

keep the awesome work up!
InvaderZimFreak6 chapter 10 . 6/6/2011
Chapter 9 made me cry at the end! You HAVE to keep writing this! I NEED to know what happens between them! Oh, and why can't they just say that they like eachother? It's obvious they do! An one more thing...i always pictured Silver as the older one lol. KTHNXBAI
Alex Dark-serpent chapter 1 . 4/4/2011
This is good but it is way too short.

-link-
ChiKouu chapter 10 . 1/21/2011
I LOVE this, and it's not only for the PreciousMetal ;)

But I would like if you would do some longer chapters...

Anyway, good luck in getting rid of that writer's block of yours. I'm looking forward to the next chapter!
LuxrayTina chapter 10 . 8/21/2010
Hey! I know you got msgs from a user named LuxrayTina, that was me, but i couldnt log in on my dsi so i was like WTF. But anyways yeah I love the story, its all very hilarius, and you have the best sense of humor ever. Write another chapter! XO!
Sightlines chapter 10 . 8/21/2010
I will wait even if takes years! Lol I enjoyed your mini story, you have Gold and Silver living near you? I want Gold and Silver to live near me...
58 | Page 1 2 3 .. Last Next »