Reviews for Sing a Different Song
Texascutie75103 chapter 15 . 4/9/2010
She's too much of a coward for me to actually care or want them together. Sorry.
tvrox12 chapter 17 . 1/20/2010
I'd love a sequel because you are such a great writer!

I can't wait for more Sarah James and Randy Orton too? Maybe?

Update Soon!
ThereAre666Ways2Love chapter 17 . 1/19/2010
OMG YOU SHOULD DEFINATELY DO A SEQUEL!

It would make my life!
QueenofYourWorld chapter 17 . 1/18/2010
As you know i would love to read a sequel to the story.

Here are some title names(they probably suck)

a. The Song of My Heart

b. The Song of Our Love

c. My Heart, Body, and Song

If you are not doing the song thing, pm me and i can think of something else.
KiwiStar chapter 17 . 1/18/2010
Yes!A sequel!lol...i loved this story and would love a sequel:)
QueenofYourWorld chapter 16 . 1/18/2010
aww story

who doesnt love a mean randy

this is going into my favs

u wrote this so well
RainbowShelby chapter 9 . 11/3/2009
i love IT so far..

Shelbs
WishxOnxAxStar chapter 16 . 10/23/2009
Very good story took them forever thought
ThinkBigDreamBigger chapter 16 . 10/9/2009
OMG!

I LOVE IT DEMI!

It was sweet of him to buy her a guitar!

the end! : ( twas the perfect ending!

keep writing Demi!

cause your awesome!

ily ma bffl!xo!
ThereAre666Ways2Love chapter 16 . 10/9/2009
This update made my day!

And this story is totally one of my favourites, haha

I love this so much, you are such an amazing writer. I'm most likely gonna read another one of yours soon, and then before you know it, I'm gonna become an addict.

Love this

Love you

Amazingness in textual form.
KiwiStar chapter 16 . 10/7/2009
oh yay,finally they're together! lol, awesome job Demi:)
RollinsInTheDean chapter 16 . 10/7/2009
Aw great ending, I loved it
ThinkBigDreamBigger chapter 15 . 10/4/2009
: O

is randy singing her a song? AH! CUTE

luv it Demi!

xx
ThereAre666Ways2Love chapter 15 . 10/4/2009
Oh I love this!

I'm in love with the way you portrayed Randy, and Sarah's pree radtabulous.

Uh, if I were to pick a song... I'd say either Moment - Aiden or Into Your Arms - The Maine.

The first one is like...gushy...and stuff.

The second one is pop punk and is even more gushy.

But those are the most romantical songs I can think of off the top of my head.
RollinsInTheDean chapter 15 . 10/3/2009
OMG great update
50 | Page 1 2 3 .. Last Next »