Reviews for Two beds and a Coffee Machine
Tribble Master chapter 1 . 7/10/2009
Sam is so loquacious it is sometimes montonus. Then again, Dean can be a little ostentacious. You need to republish this and fix the formating. Other wise, excelent drabble. lol.

btw- for any one worrying, i work in a hotel and we DO NOT do that. at all.

DeansBabyBird chapter 1 . 7/10/2009
Ewh! Heehee DBB xx
Impaladreams chapter 1 . 7/9/2009
Loved it - that was hilarious AND had a really big word starting with X - I'm impressed you got that one into a drabble! lol

Poor Dean, obviously not too bothered by the bodily fluids but don't mess with his coffee!

Port-of-Seas chapter 1 . 7/9/2009
Ew... but it's sadly true that those places are kinda dirty.
sweetysmart0505 chapter 1 . 7/9/2009
I had no idea there was actually a word for that sort of thing! Wow. Nice job.
IheartSam7 chapter 1 . 7/6/2009
Ok, that was brilliant, brilliant, and brilliant. What a cute idea. What a great drabble. Awesome.
Mad Server chapter 1 . 7/6/2009
I love that Dean's way of saying "that's a crazy-long word" is to add on "-expialidocious?"
FallenAngel218 chapter 1 . 7/6/2009
That was awesome! I cringed at that last sentence. Great job sneaking the word in there. And props for using a Savage Garden song for your title!
PlatinumRoseLady chapter 1 . 7/6/2009
Wow, now I know a new word, too!

Very funny (if somewhat gross) story! Yay you!
Nana56 chapter 1 . 7/6/2009
Oh no! I've watched those reports, tho. It's pretty gross. Blech!

Great job with this and Vanessa really DOES have an awesome vocabulary. :D I thinks she's on a mission to broaden ours. lol
deangirl1 chapter 1 . 7/6/2009
OMG! That is the scariest grossest thing EVER! Awesome - and great word! Vanessa will be proud...
1983Sarah chapter 1 . 7/6/2009
Yeah, those news reports about hotels are damn scary. I would be worried too if I were Dean!
bhoney chapter 1 . 7/5/2009
Nice use of an interesting word. I really, REALLY hope you made that thing about the maid up. I shudder to think of the cleanliness of motels. Seriously. *shudders* Sam's reaction was cute, that he was trying to shield Dean from the ugly truth, LOL. And it cracked me up that Dean didn't care about anything till it affected the coffee. *snickers*

Well done!
sammygirl1963 chapter 1 . 7/5/2009
Ohh Gross, no wonder Dean freaked out!