Reviews for Sara Turns 21
SnakeGoddess chapter 1 . 10/7/2009
Great new beginning, love the continuation, but I'm a little puzzled. Didn't Catherine talk to Linz about Sara in the first half of the story-after the trip to Washington? Minor inconsistency, but looking forward to seeing where this is going.
ZupertrixNovels chapter 12 . 10/6/2009
that was an interesting idea of eddie and his other family. ugh i hate sara's brother so much. i kinda just want to throw my laptop across the room. haha. not really obviously otherwise i couldn't review. anywhoo... great chapter.
quietmusician chapter 12 . 10/6/2009
Great job. I like how it ended, it felt right for some reason. I can't wait for the sequel.
Kirky123 chapter 11 . 10/6/2009
great update cant wait to read more again soon :)
quietmusician chapter 11 . 10/4/2009
Great chapter. I'm thinking you need just one more to complete the picture.
tanama30 chapter 11 . 10/4/2009
omg i hope cath is able to get sara awa from her brother and soon. update soon plz
Morbid Crow chapter 11 . 10/4/2009
You should at least add 1 more chapter to bring Sara to Las Vegas.
kathy chapter 6 . 9/30/2009
Make a sequal please this story is very good
tanama30 chapter 10 . 9/26/2009
another great chapter you can feel the love from them update soon plz
tanama30 chapter 9 . 9/10/2009
it was so cool to see this update. they finally get together. i can't wait for more update soon
GSRCSILVR25 chapter 9 . 9/10/2009
DAMN! That was so hot and intense and sexy and just..wow! great chapter!
Guest chapter 8 . 8/22/2009
ah! omg! hurry and update!

p.s. it's great so far. [:
GSRCSILVR25 chapter 8 . 8/20/2009
Great chapter!
lil Kass chapter 8 . 8/20/2009
Awesome story. Can't wait to read more.
Chhi chapter 7 . 8/15/2009
LOVE, LOVE, LOVE, LOVE, LOVE IT :D

it's awesome. x
36 | Page 1 .. Last Next »