Reviews for The watermelon show
nothing chapter 5 . 3/16/2013
I think you should continue the story! I really like it!
flaming rose chapter 5 . 2/23/2013
(Grins pervertedly.) Ahhhhhhhh, I feel sooooooo much better now! Thank you sooooooooo much; this was so completely awesome! So love ya and thank you! Peace!
XxBreathenomorExX chapter 5 . 1/18/2012
Cute and sexy
Deidara Luv3r chapter 4 . 9/2/2011
no its so sad TT
Deidara Luv3r chapter 3 . 9/2/2011
0/0
Deidara Luv3r chapter 2 . 9/2/2011
so awssome
Deidara Luv3r chapter 1 . 9/2/2011
so hoTT 0/0
2kitsune chapter 5 . 7/9/2011
Haha cool story, one thing, Maybe dont make them having sex in every chapter, and dont make them uh...Aroused so often, It just kinda seemes like your trying to fill in the space with sex. And also it seems a little rushed, maybe think about what your gonna write first, and put a little more detail in there.

Other than that it was a really good story, i hope i didnt offend! :)
Random yaoi fan chapter 5 . 7/5/2011
i am very satisfied with the ending, thank you for updating at all.
Random yaoi fan chapter 4 . 7/5/2011
one question: When did they get naked?
Uruha Hellion chapter 4 . 12/20/2010
I loved the whole story. UCHIHACEST IS AWESOME! Please update soon.

Scarlet
Reality Illusionary chapter 4 . 4/20/2010
My my my my my my Anubis/Kami! That was Amazing so awesome! Uchihacest is so freaking awesome so hot so everything! Man this getting hard choosing all my fav couples! You're a good writer and that sperm first I was like wow and the. I was I like I couldn't get it out of my head for day! Thanx for the info though:)

I got nothing to say but awesome story

ja

hopeless45
demon in training chapter 4 . 3/5/2010
Would it be too gay to say i love.

HEHEHE
TanyaUchiha chapter 4 . 3/1/2010
Very good chapter! I loved it! Can't wait for the next update!
egg10rru chapter 4 . 2/28/2010
Hahaha, I shouldn't think Fugaku's death is funny, but the fact that you're using his DEATH as a smut interruption is hilarious xD
37 | Page 1 .. Last Next »