Reviews for Who Said Goon's Can't Love?
TheLastAirbenderFan19 chapter 1 . 8/16/2014
PLEASE PLEASE PLEASE CONTINUE THIS STORY! PLEASE!
Twilighter930 chapter 2 . 12/14/2010
are you gonna continue this story? Well, this Pov of the story? You totally should
moonrae6 chapter 2 . 10/29/2010
i hope you continue with this story. its great so far
Summer V chapter 2 . 7/8/2010
I liked it a lot, obviously having the other side of the story is always interesting lol
Guest chapter 2 . 6/23/2010
This is really well written. I couldn't stop reading silent tears and now you have me hooked on this. PLEASE CONTINUE! :)
Grace chapter 2 . 4/4/2010
omg i love silent tears and i am begging you to please continue this story i wont rest untill you write more thats how much i love this plz write soon
kat1596 chapter 2 . 4/3/2010
please keep writtin this story i love anything to do with edward s point of view :) i loved ur other story so i wanna know what Edward thought :D

thanks Keely xoxox
xox-twilight-xoxB chapter 1 . 2/27/2010
your not finishing this story are u?
Dani p chapter 2 . 2/16/2010
Someones a little bipolar isnt he ;)
dani marie chapter 2 . 2/14/2010
oh shit i love this story !
GwenTwilight123 chapter 3 . 11/1/2009
please update! really good!
I'm Not Writning Anymore chapter 4 . 10/31/2009
screams in frustration! UPDATE PLEASE!
7HockeyStarVampireObsessed7 chapter 4 . 10/31/2009
:)
vera chapter 3 . 10/3/2009
please make chap 4
fransceca chapter 3 . 10/3/2009
please make chapter 4
46 | Page 1 2 3 .. Last Next »