Reviews for Lights, Cameras and Ink
Peace.Lovee.Edward chapter 1 . 10/15/2010
OMG! FUCKING PERFECT!
diehardtwilightfan23 chapter 1 . 9/30/2010
Ooh I love it! And I'd love to see it continued
Lisa-FanFicCrazy chapter 1 . 9/19/2010
LOVED IT! Really cute!
kinsano chapter 1 . 8/27/2010
Very hot! Loved it!
MissAlexM chapter 1 . 7/11/2010
hahaha ahhh it was love at first read!

I looooove inked and pierced Jazz!

ohh&&i love this story!
asiula chapter 1 . 7/4/2010
Niiiiice :)

I like it.

Thank you :)
ameriicanpsycho chapter 1 . 6/29/2010
damn i love tattward & inkella fanfics.

and yours is one of my faves.

saved :D so i can read it again and again ..
Smile-J chapter 1 . 6/1/2010
Loved it! :)
KeeWit chapter 1 . 5/30/2010
A virginal Edward and an experienced Bella - nice!
smultron6 chapter 1 . 5/2/2010
Great way to stam a v card
TwiSagaLover chapter 1 . 4/29/2010
OMG! I love it! and you should really really keep going with this!
Mavelle1 chapter 1 . 4/1/2010
This was great! Freaking hilarious with the fan-fic line. I loved it.
MarveyTibbsMcGarrettWilliams chapter 1 . 3/18/2010
i luv it! its so sweet
TEAMEJforeverloveTWILIGHT chapter 1 . 3/8/2010
hmm.. thissounds fun.. so im just gonna read cause i really dont feel like doin anything else.. lol! haha.. Alice is good.. and i loved Bella's first words to Edward they are cracking me up! D haha! You can't slam a double swinging door, dumbass. my favorite line in the whole world! haha! i remember it from Uptown Girls~!~ haha.. love it! D haha.. i love the bit that mentions Fan-fic so hilarious! :D haha! that was great... im still cracking up... i love this Bella and Edward! haha! so anyways i so loved it.. and more next time.. i have hw to finish! lol! :D

~Ashley
TeamAllTwilight chapter 1 . 3/3/2010
YUM! you should so run with this type of story it was HOT!
204 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »