Reviews for Spin the Bottle, an Alphabet Weekends Outtake
mssammydean chapter 1 . 8/1/2009
Aw..I loved this. It was so fluffy! ] What a great first kiss.

LOL at Lauren and the chick who tried to eat Edward up.. ;)
Lisalove83 chapter 1 . 8/1/2009
Yay! Loved this! I never got to play Spin the Bottle...guess I wasn't popular enough lol :p
neoxgeo chapter 1 . 8/1/2009
This is so cute! ]
Chilly Howdy chapter 1 . 8/1/2009
awesome outtake! Thanks looking forward to a new chappy tomorrow!
dreamngo4it9 chapter 1 . 8/1/2009
this was great

i loved that edward was so sweet at the end

i cant wait for the next aw chapter!
jessieka chapter 1 . 8/1/2009
aw. lol i loved how obsessed with ice cream they were. so glad to hear a new chapter of AW will be up soon!
JasmineMarie84 chapter 1 . 8/1/2009
Aww! That was so cute. I loved it.

I love that Edward considers his first kiss to be with Bella even though technically it wasn't, that's adorable.
Princ3ss St3phii chapter 1 . 8/1/2009
omg this is so cute hahah

update soon cant wait

cheers

xx
Maplestyle chapter 1 . 8/1/2009
LOVED it! They were so cute as kids!
mad4hugh chapter 1 . 8/1/2009
Jen: loved it! Just he right amount on awkwardness, innocence and sweetness! Perfect really: yeah, 11-year olds would be most psyched about the cake and ice cream!
LOVE IT chapter 1 . 8/1/2009
this is so cute i love it!
Famingo chapter 1 . 8/1/2009
So sweet! These two were adorable even as kids, not to mention that they have been each others first for most major milestones. Looking forward to more of AW.
Bower-Of-Bliss chapter 1 . 8/1/2009
Aw. That was very sweet. I definitely will be waiting with bated breath for tomorrow though. ;)
lulabelljane chapter 1 . 8/1/2009
Aw, Jen...this was so cute! Loved the insight into their first kiss...and how BOTH of them thought of it as their first...mega sigh moment there!

Amazing as always!
MaggieMay14 chapter 1 . 8/1/2009
So cute! It nice to see into their past like this! I can't wait to read more A.W!
140 | « Prev Page 1 .. 6 7 8 9 10 Next »