Reviews for When I Grow Up
Anonymous Zutara Fan chapter 1 . 7/24/2010
That was kewl 3.
Scherherazade chapter 1 . 7/22/2010
That was great. I was totally surprised to find out they were married. lol
timisnotmyname chapter 1 . 6/15/2010
i was roflmfao
SarahE7191 chapter 1 . 6/11/2010
Ha ha! That was hilarious! Love it.

Sarah
KissingKorpses chapter 1 . 6/4/2010
kukukuku

XD

That was fantastic. I loved it. Soon enough theres gonna be a whole hoard of Zutara childrens all around because of their 'efforts'.
xXLooney-chanXx chapter 1 . 5/27/2010
ohh crap, she actually was his wife? Kinky! :3
Mz.zutara4sho chapter 1 . 3/3/2010
OMG. The whole story im thinking that they were in the Wester Air Temple and that everything was serious. The I get to the end and I'm like WOW. I did NOT see that coming. That was simple amazing, very well written. I loved it.
cherryflowerblossoms chapter 1 . 2/27/2010
The twist ending made this even better. haha love it.
Rachel Cabbit chapter 1 . 2/16/2010
Wow. That was hot!

I love the twist :P It was really well written too. I've added this to my faves.

I was wondering why Katara seemed so confident :P
teamPinako chapter 1 . 12/20/2009
dude...
Cskjjmdrn chapter 1 . 12/9/2009
They started out in a forest... now they're on a ship? thats very confusing...
ZUTARiAN aNG3L chapter 1 . 10/15/2009
lolz.

that was funny.

P
StarrCrystal chapter 1 . 9/5/2009
omg lol! This is an awesome one. I hope youll write some other ones as well
iryna chapter 1 . 9/1/2009
M, mucho sexy ;D Love it!
YfyF12 chapter 1 . 8/30/2009
Aw! Awesome job! Go katara! _
56 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 Next »