Reviews for Torn
Guest chapter 56 . 5/11/2013
Both the endings just shattered me. Why must you be so CRUEL!

awesomefella6576 chapter 56 . 12/28/2011
I know I'm a little late, but I just read your story and loved it.

I cried several times reading this and I just have to say, fantastic job on conveying the emotions and such of the characters.

In other words it was AWESOME!
Nocturne chapter 15 . 3/9/2011
This story amazes me I love it but why does Matt have schizophrenia I love the story so much but I see no point in giving him a disorder. But don't take my review to heart because that's why they are :) Reviews! :)
Ilse'sPurpleSummer chapter 9 . 1/20/2011
You have a very unique writing style that I find incredibly beautiful. I'm really enjoying your story, can't wait to keep reading it )
VanillaVanity chapter 56 . 11/14/2009
God damn it. U wanna know how long it took me to read all of this? A LONG TIME.

But how come...every GOOD slash fic i read...has to have jeffy die! I DONT WANT JEFFY TO DIE! D;

But i guess...thats how life is...):

U know i loved it! haha. XD ly sam
AGirlBrushedRed340 chapter 56 . 11/8/2009

that was so sad.


but amazing.

this has to be one of my most favorite Hardycest stories, so amazing!

Great job :)

GREAT endings... this is my favorite though.


CenatonObsession chapter 56 . 11/8/2009
How was that happier then the other one? JEFF STILL DIED!

I am going to miss this story too, I loved it!

I can't wait to read your new fic though!
gameboycjp10 chapter 56 . 11/8/2009
I like Chapter 55 better! lol! This ending was amazing as well though.
gameboycjp10 chapter 55 . 11/7/2009
The angsty ending! The ending of the! Well...all AWESOME STORIES have to come to an end. Can't wait to read the alternate ending.
CenatonObsession chapter 55 . 11/7/2009

Can't you at least let one fic end happily?

Can't wait to read the alternate ending!
KakashiXIrukaLover chapter 55 . 11/7/2009
so sad *sniffles* I really loved this story!
gameboycjp10 chapter 54 . 11/7/2009
Love this chapter the most!
KakashiXIrukaLover chapter 54 . 11/6/2009
oh man why did Matt have to show that tape?
CenatonObsession chapter 54 . 11/6/2009
Two endings? TWO ENDINGS?

Ah I can't wait.

I hope at least one of them will be happy, but sine it's you, I doubt they will be lol!

Can't wait for the next update!
AGirlBrushedRed340 chapter 53 . 11/5/2009
I'm seriously gonna end up reviewing every time.


this is getting sadder and sadder...

I'm gonna kick Matt's ass if he doesn't get nicer! :C

great chapter. (:
152 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »