Reviews for New Recruit
angel897 chapter 8 . 11/22/2009
love it please keep writing i say have sakura and pein get togther just a thought
kellimorton67 chapter 8 . 11/22/2009
I think this story is amazing so far so I can't wait for the next chapter.
JustCallMeWhatever chapter 8 . 11/22/2009
haha

gotta love Pein!

lol

GREAT chapter, yeah

can't wait for the next update!
Katii0924 chapter 7 . 11/18/2009
Love your story...lol please update soon!
puddingfon chapter 1 . 11/12/2009
yaz it's pien te he
itachimeri1989 chapter 7 . 11/10/2009
lol,...haha i think pein will buy more will happenb update asap.i like pein and sakura pairing
blahblahblahblahbhaljolfop chapter 7 . 11/7/2009
It's so funny! I like the style!
Poolday chapter 7 . 10/26/2009
Love this chapter! Write more, and dont give up on this story yet!

"I... I love... um... I love lamp. I LOVE LAMP!"

PD
akatsukifangirl chapter 4 . 10/20/2009
please make it a sakura and deidara fic!
toraffles chapter 7 . 10/14/2009
Haha! 'Note: Buy more booze'! Love that! Update soon plz!
Caspiara chapter 7 . 10/13/2009
Ah this is to cute!

Never EVER drop this story or my life will never be complete!
Lady Comare chapter 7 . 10/8/2009
Yay For Sake XD Pretty Good Update Soon :P
ChinaDollMaiden chapter 7 . 10/7/2009
I think there should be a few DeiSaku scenes in here.
ChinaDollMaiden chapter 5 . 10/7/2009
Cute! PEIN REGRETS THE ASS-NESS!

Nice chappie.
JustCallMeWhatever chapter 7 . 10/7/2009
haha

super cute, yeah

hahha

GREAT chapter!

can't wait for the next chapter!
274 | « Prev Page 1 .. 5 12 13 14 15 16 17 18 .. Last Next »