Reviews for Warriors: Into The Wild Parody!
Mrs.PotPie chapter 7 . 4/21/2015
No more chapters. T'was a shame...
42 4ever chapter 6 . 4/21/2015
(Starts nose-breathing retardedly fast to hide laughs)
MY SHIT CAME OUT YAY! (Crickets) Did I type that out loud? Everyone: yup m
Awkward.
42 4ever chapter 4 . 4/21/2015
THIS IS AWESOME I AM SO GLAD MY FAMILY IS DOWNSTAIRS SO THEY CANT HEAR ME LOLING!
SCREW THE HATERS! They have no f-ing life.
ms chapter 5 . 7/18/2014
Ha Ha! I like this book
Update
Flutterby000 chapter 7 . 5/4/2014
Frisking awesome. Laughed every chapteR. Keep reding plz.
Sandstar chapter 7 . 3/27/2014
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah(100x) Couldn't stop laughing!
shadowfern123 chapter 7 . 1/3/2014
awesome pluse I ur bf jk
Xander and Kanja chapter 1 . 10/9/2013
Lol
Mintykitpaw chapter 5 . 6/23/2013
oh my god xD
is very AWESOME chapter 7 . 6/9/2013
Make some more! IM DYING OVER HERE!
spartan5040 chapter 7 . 7/28/2012
make more pleeeeeaaaaassssseeeee
Castiel's Sidehoe chapter 7 . 7/14/2012
I LUV DIS! ITS HILARIOUS!
kelsislove chapter 7 . 4/21/2012
Haha.

I guess good?
Greypaw chapter 1 . 2/6/2012
This is stupid and funny at the same time!
nova123 chapter 7 . 1/31/2012
t'was so freaking funny!
59 | Page 1 2 3 .. Last Next »