Reviews for Forgetting and Remembering
Kc495 chapter 16 . 10/18/2013
haha I love this story so far :D kinda late I guess sense im a late reader... but at least I don't have to wait for chapters. XD
Pikabutts chapter 21 . 9/24/2013
This story was absolutely amazing! I read it from four to seven, having to stop because the emotions were just so much and so real! This story was awesome! Although I felt so bad for haruhi so many times, it was so sad... I loved the ending and it was a great story, also thank you for having correct grammar and spelling most of the time! Yay!
Guest chapter 13 . 9/1/2013
I liked the story until you put in the amnesia cliche.
Guest chapter 5 . 8/31/2013
I love the story so far and want to read more, it's fantastic!
Slipers chapter 5 . 12/8/2012
Me:Hahahhahahahahahaha!
Mom:Whats so funny?
Me:This fanfic!
Mom:Oh really what is it about?
Me:Yeah im going to the bathroom. *Walks out*
LadyVukavo chapter 21 . 12/6/2011
I really like this story, thank you very much lol the only thing that disappointed me slightly (and it's stupid really) but the moment you brought in the body guard I was thinking it would be an awesome chapter to watch him try and capture Haruhi's heart to the irritation of the twins lmao
Kawaii Sox chapter 4 . 7/28/2011
Nawwww...SO cute! I love Kaoru and Hikaru..they're so awesome :3
Clove15 chapter 1 . 7/14/2011
I hope her friend's fined out and help her.
Leafeon0 chapter 4 . 6/10/2011
awwwww fluffyness ;; so cute
Purplelini chapter 20 . 3/31/2011
That's super cheesy!
Purplelini chapter 18 . 3/31/2011
No more cliffhangers! Please!
Purplelini chapter 13 . 3/31/2011
Haruhi got amnesia?
Purplelini chapter 6 . 3/30/2011
That chapter was very sad... It made me cry!
KanamexYuuki fan chapter 11 . 2/24/2011
EWWWW... I HATE guys that drink, swear and drink again! Wahhh! Hikaru has been corrupted! It's the apocalypse!
KanamexYuuki fan chapter 6 . 2/24/2011
This is really sweet! Ganbatte! Can't wait to read, so I'm gonna cut this short. ANyways, really good!
166 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »