Reviews for Put It In!
SaintClaire chapter 1 . 6/26/2014
hahaha this is talent in writing :)
ThePerfectMess chapter 1 . 4/24/2012
Haha, hilarious. xD
Guest chapter 1 . 9/2/2011
Ehck. cussing. but that was funny haha keep it up with ur stories
PhantomPotterGirl chapter 1 . 4/24/2011
I am so dirty-minded its not even funny! XD Most hilarious thing I've ever read! XD One of the sides in my mind was like its not something perverted, but other side was like PERVERTED OVERLOAD XD Love this! :D
lizamhel chapter 1 . 12/10/2010
now, i know how dirty my mind is!

Sonshine4ever chapter 1 . 8/29/2010
I feel dirty ;) I mean I know it's not what I thot I was but you can't help but wonder...

Point is u gotta a dirty and perverted mind, and this fanfic only made it worse. Tho it was funny
saarraahhxxx chapter 1 . 7/23/2010
I laughed so hard when I found out what is was.

I knew it wasn't what my dirty mind was saying but a necklace?

I guess this shows how dirty my mind is:P

Oh & I loved the story! (:
FiveSecondsOfCrazy chapter 1 . 4/10/2010
This is hilarious! I knew they were talking about something other than what my dirty mind was telling me they were talking about, but my mind won.
sti chapter 1 . 3/14/2010
hahaha it was so funny, I like this story)
tanny apple chapter 1 . 1/7/2010
hahaha lmao that was halarious you should do some more short storys like this, its really funny

a necklace :D

wolfdog127 chapter 1 . 1/3/2010
lol i found the link on your friends page and read it. FUNNY!
Lily Orange chapter 1 . 12/26/2009
this makes me laugh so much every time i read it, thanks for writing it! x x x x
Disney101 chapter 1 . 11/19/2009
this is lol worthy, i read a review somewhere like that an decided to use it here too.
kerry chapter 1 . 11/4/2009
i loved this story it was so funni espeily at the end
XxRandomHeartxX chapter 1 . 10/29/2009




Oh god, the first part especially sounded so wrong. I was like WTF is going ON here? Hehe. I mean, I knew it wasn't THAT, but as the same time...who would have thought it was a necklace?

Silly James and his inability to put on necklaces ;P

This was fun. I like fun :)
44 | Page 1 .. Last Next »