Reviews for Bathtime
Linvalay chapter 1 . 6/22/2013
ahhh you need to write a long story for these three!
Doni chapter 1 . 7/31/2011
Hehe, very cute.
J3d1M0nk3ySp0ck chapter 1 . 4/4/2011
LOL. this is exactly how i imagine any child of spock and jim to be; adorable, inteligent and a pain in the ass!
elvesdragon chapter 1 . 9/20/2010
poor Jim and Spock! they really have their hands full! :)
Kawamono chapter 1 . 2/1/2010
LMAO! Oh, man. I'm roleplaying mpreg with my friend on Gaiaonline and this is DEFINITELY going into a scene. XDD HILARIOUS!
ffname chapter 1 . 10/21/2009
Haha Sorel and I would have been best friends as kids. Both a pain in the ass.

Awesome story. So cute.
roflmort chapter 1 . 9/26/2009
lmfao! poor spock and kirk :D
FantasyFanatic08 chapter 1 . 9/5/2009
So sweet. I just love Sorel; he already seems like a real child to me. _

Please; make more stories with Sorel in them! Please?
Secret Thought chapter 1 . 8/28/2009
lol... this is what parents have to go through :D I LOVED THIS!
SpirkTrekker42 chapter 1 . 8/26/2009
This is so cute! :) I love that Jim is "Dad" and Spock is "Father". It's just so right. And hilarious that Jim's getting a taste of his own medicine!
newt gayszler chapter 1 . 8/25/2009
YAY! that child of their's would be cute to the epicest max
sexypancake chapter 1 . 8/23/2009
AH! I love fics like this! So cute and shmoopy! I love love love it! thanks so much for writing it. I hope you do more with Spock/Sorel/Jim.
LoveWithoutLimits chapter 1 . 8/23/2009
haha priceless! grt job :D
Leo6656 chapter 1 . 8/22/2009
So CUTE!
Banbi-V chapter 1 . 8/22/2009
OH! I thought Sorel caught them for a moment! SO incredibly cute! Are you going to write more? Please do!
20 | Page 1 2 Next »