Reviews for I'm Your Perfect Match? Are You Sure?
kolirox chapter 2 . 8/29/2009
I LOVE it! Akward dates are the best to read! Can't wait! Whoo!
fuelledbystarbucks chapter 2 . 8/29/2009
i love this. update soon :D

Laura
onewomanshow chapter 2 . 8/29/2009
GAH! Nick, why won't you smile? Smiling works wonders for you features.

Hmm, I sense Nick is not going to enjoy this date. is being a meanie. Oh, I can blame them for not reviewing. Who am I kidding? It was all me.

Awkward!

Is there a couple you can't write!
LillyMorgan chapter 2 . 8/29/2009
LOVED IT!UPDATE SOON! Please!
JClayton chapter 2 . 8/29/2009
Ooh, I have checked it out, I like that she just left at the end, and that she was a special type of 'Macy perfect'

Cuteness

and the awkward date/s should rock!

You could make them double dates, or the school could just host a dance, that way they could complain to each other and have more interaction/ even more awkwardness

and probably less work for you.. I don't know...
JonasBroluver156 chapter 2 . 8/28/2009
i can't wait to read the dates.

good luck with school
fan55 chapter 2 . 8/28/2009
aww i like it so far. okay i love it you can't me again! lol ] i can't wait to see what happens. bri doens't seem to like joe to much. but i really do love joe. lol ] hahah i lvoe them all. ] post more soon please?
xxVICTORIAxx chapter 2 . 8/28/2009
pure bliss, haha.

So cute, i like how they're all

awkward, it's something that would

really happen :D
nevershoutbribri chapter 2 . 8/28/2009
WHOOP!

My name's Brianna! :D

Ahem.

Nick & Macy are adorable. ;)

Love it.
xovickixo chapter 1 . 8/28/2009
This is a fun idea! I'm up for any pairing. I look forward to the next update :)

I LOVE these LoveQuiz things! My school does them each year and they're so hit and miss :) The ones my school does also includes who would be your perfect bestfriend and every damn year I get my sworn enemy. Lame.

"I've been trying to broaden my mind and twist it around Macy being with a Lucas that isn't Kevin." -I commend you! This is a hard thing to do. I'm trying it too. It's like weening myself off of crack! Thankfully there are some good Nacy&Jacy fics out there.
Owl Emporium chapter 1 . 8/27/2009
KEVIN/MACY. BECAUSE THEY ARE SO MEANT TO BE.

Haha, sorry. I mean... I don't like her with Nick. I mean, they make a good couple...

Okay, I just can't see Macy with Joe or Nick. Just Kevin. LOL, oh poor Nick...

Great job! (:
Jonas'Toohtsiepop chapter 1 . 8/27/2009
Love this! I think I know a couple! Already started school. I like it. Just not use to waking up early yet.
onewomanshow chapter 1 . 8/27/2009
Interesting...I love it. Haha, your funny mind.

I started school. Love it some days, hate it some days. Things even out!

Same here. I used to be all for Kevin/Macy now I'm kinda a fan of all the pairings. Joe and Stella are moving way too fast though. :/

Can't wait to see who everyone is paired up with. :)
nevershoutbribri chapter 1 . 8/27/2009
I love this so far! :)

Update soon.
Sarah B chapter 1 . 8/27/2009
I'm starting back at school tomorrow and am not exactly skipping down the street about it S Aww I love Macy/Kevin and am waiting for the day they become a canon couple ) I do read Nacy stories though and so can't wait for the update )
44 | « Prev Page 1 2 3 Next »