Reviews for Midnight Snack
jhian casey chapter 1 . 5/2/2015
hahah! nice!
simple yet exciting!;)
and i really jave to agree with sakura though..
i like it when neji lose control..! whahahahahhahahahah!
i can perfectly understand sakura for her cravings about her husband.. i'll be adventurous too..LOL
great job! thanks!
another.creative.lover chapter 1 . 10/2/2013
Love, love, love kitchen sex. Q wQ
Wheee, indulging in the occasional NejiSaku is like having a bowl of midnight ice cream with the hubby.

Lol, and I found it so funny that team seven and the hyuuga clan just all hitched up. It works!
kim chapter 1 . 4/20/2013
i love it
make a new one
Kim chapter 1 . 12/18/2012
That was a good story. I wonder what neji will say about her pregnancy, I imagine his face, hahahaha so funny.
;D
Maria Antonieta chapter 1 . 3/25/2012
WOW! Sakura is so hungry for Neji haha almost crazy for him! I loved it! *-*
Angel Fantasy chapter 1 . 11/21/2011
I'm glad to have read your fic, becuase it's the best one shot on NejiSakura I've read so far. Hopefully there will be more escapades like this one in the future to read hehehe
Comely chapter 1 . 6/4/2011
Very good. It's officially one of the few NejiSaku fics I love. Even tough the thing about the whole team seven moving to the Hyuuga clan sounded a bit strange. I mean, Sasuke is a traitor, and with all the Hyuuga's clan honour-thing... I would understand if they accepted Sakura, because she's the Hokage's apprentice, and Naruto, because he would be the Hokage... but Sasuke? But well, since Hanabi's personality was not very developed in the manga, only knowing that she is more confident than her sister Hinata, than maybe its ok. It just sounded strange to me.

I absolutely love NejiSaku fics, thanks for writing this one.

Sorry if review is annoying, I don't speak English.
blissful trinity chapter 1 . 1/17/2011
lol. lovely. very hilarious & cute.
Shockinblue chapter 1 . 1/3/2011
I'd definitely like to see more of these... escapades.
Kyo12591 chapter 1 . 10/29/2010
XD That was freaking awesome. Sakura was like...X3 and Neji was like -.-' alright...LOL that was just freaking awesome I love the way you write!

kyo
KeepMeInspired chapter 1 . 8/29/2010
great job! ))
MettlesInc chapter 1 . 6/12/2010
WOWWWW. *sweatdrop* That was hot. *blushes* Um. Well, the pairing is so cute and I loved the relaxed dialog between them...and uh... yeah. O _O
CU Administration chapter 1 . 6/5/2010
This was very good although I thought Sakura and Neji were a little OOC in this fic. It was still written well!

Signed,

DarkSacredJewelXoX
Kaze and Kiba chapter 1 . 5/30/2010
What a funny one-shot. Who could have gessed it would take a horny Saukra to make a Hyuuga quit being so uptight. haha. At the beginning I thought oh, she's pg, then I thought dang, I'm wrong, then ya got me at the end. Thanks for the story. K&K
Kyoko chapter 1 . 3/28/2010
"You gave my cousin porn." LMFAO! that was a great fic! and quite an unusual couple... I definitely like it! Thank you for writing.
41 | Page 1 .. Last Next »