Reviews for Niisama
hopper.codelyoko chapter 3 . 10/4/2015
sounds cute
a bit short tho
Hinatauchiha1 chapter 3 . 9/24/2015
I hope that he is not dame here or bullied please update soon but really I wish the chapters were longer and more often but anyways update please
AHFun21 chapter 3 . 1/3/2014
I don't know why you didn't continue this story but it really is a great idea...I hope can continue!
Mischievously chapter 3 . 2/16/2012
PLEASE UPDATE SOON! XD
the Black and White Soul chapter 3 . 1/15/2012
K-kawaii!

*otaku eyes*

Love this story!

~KuronoTama~
Aki Sou chapter 3 . 8/2/2011
I like the plot and idea! Longer chapters would be better but well... It's ok! Wait for the new update! Soon plzzz!
Stealthy Ninja chapter 3 . 7/10/2011
NOOOOOOOOOOOOO FINNIISSSHHH _
HibarixZhen chapter 3 . 6/4/2011
update soon plz
SelfcreatedCharacter chapter 3 . 2/12/2011
How cute! Tsuna Hibari! Xd hahaha. Well, do update! Have the interest to see the rest.
ChiKazex chapter 3 . 12/23/2010
This story is awesome so far keep it up~
AlexielvsAngel chapter 3 . 11/17/2010
it seems fun and it's cute I hope there'll be a new chapter soon.

~Alexiel
sky arcobaleno princess chapter 3 . 11/13/2010
the story is good. pls update it!
Lunar Tokala chapter 3 . 10/12/2010
oh my god! its so cute! i was giggling because of it! although im also really hyper.. anyway! update soon please! -bows-
AnimeAddict4Life chapter 3 . 9/23/2010
AWESOME I LOVE
KitsuneDango chapter 3 . 7/22/2010
this is sooooooooooooooooooooooooooo cute

i love it!
74 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »