Reviews for With You, I'm Me
Tashay789 chapter 12 . 2/27/2011
Okay I love love this story! It was so cute and glad that you kept the dynamic of the Jacob and Rosalie relationship that I know and love! ;D

I hope you do even more from this pairing, because you do it extremely well! ;D
zoe roe chapter 12 . 1/31/2011
Okay so i just finished. I have to say I really liked it. And I have to apologize for not reviewing more, but I was mainly reading on my phone on the train to and from NYC, and reviewing on your phone can be a pain. So I'm say I'm team Jacob, but this is a great start :)
SheeWolf85 chapter 12 . 1/29/2011
I loved it sooo much. Thank you for sharing such an amazing story!
SheeWolf85 chapter 11 . 1/29/2011
It's so adorable! Loved, loved, loved. I actually got misty when Jake thought Rose cheated, and their whole confrontation. I'm glad Royce got a beating. And that Jake or his friends won't get into trouble for it. Yay. Great job!
SheeWolf85 chapter 9 . 1/29/2011
OMG... I fucking hate Royce. I've always hated Royce, but now I *really fucking hate* Royce. And I really hope she decides to tell Jake. He'd understand. He'd know that it wasn't her cheating. Eep!
SheeWolf85 chapter 6 . 1/29/2011
I'm halfway done and loving it! I'm a little concerned about when her dad gets back and who he's going to introduce her to. I can see something like introducing her to some rich kid named Royce and situations forcing her to go out with him or something. And maybe Jake gets angry or maybe she explains it and he does something to help her... I'm very excited to read the rest and find out what really is in store for these two.
SheeWolf85 chapter 4 . 1/29/2011
sweet and hot, you most definitely nailed it. Great job. Loved it!
SheeWolf85 chapter 2 . 1/29/2011
OMG. I love your Jacob. He's so...Jacob, lol. Great chapter :)
zoe roe chapter 1 . 1/28/2011
Well, cydney has been trying really hard to get me to like Jacob and she recommended this fic. And I have to say I am intrigued. I still don't know how I feel about jacob, but the chemistry you gave these two is great.
SheeWolf85 chapter 1 . 1/27/2011
Very nice first chapter. I'm not usually a Rose girl, but I really like the way you've written her here. She has such an attitude, but she's obviously soft somewhere. Her thoughts about coming on Jacob's face made me laugh. I hope I get to see that in later chapters? Anyhoo - great story so far.
KarlaWasHere chapter 12 . 1/16/2011
I never thought I was going to read a story about

Rose and Jake..but thanks to u I did..and let me tell u

I love it Hahhahaa aaaannnddd..u should write more

Stories about them..seriously! :)
lemonbutt chapter 3 . 12/19/2010
wet dream all around. haha.
lemonbutt chapter 2 . 12/19/2010
LMFAO! I knew it ! hahahaa blue balls for the win.
lemonbutt chapter 1 . 12/19/2010
this did carch my attention. never even heard about them getting together.
MarylandMeL chapter 12 . 12/11/2010
oh hello new favorite couple of the year 3 i really truly enjoyed this story. it was freaking good. i really loved how you made is super mushy, but not corny. and its damn hard to do that. so, congrats. you rocked the undies off this story. :)
410 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 13 .. Last Next »