Reviews for All Hands
gossip-bangkok chapter 1 . 10/16/2009
thanks! :)

Love it..

a wonderful present lol!
MissRe chapter 1 . 10/15/2009
So hot! What a wonderful birthday present for a wonderful lady. :) Awesome job.
Nethead97 chapter 1 . 10/15/2009
Oh wow that was hot and funny all in one I loved it! Thanks for sharing it!
A-SuperStar13 chapter 1 . 10/15/2009
Great job, especially the end was too funny with them marking each other. I love that Bella was older and had fallen for the younger bosses son. Great job.
siromygod chapter 1 . 10/15/2009
Omg, hahahaha! Nice!
GetDrunkOnVictory chapter 1 . 10/15/2009
Those two are too funny, and they certainly make work much more interesting. ;D
grandsophia chapter 1 . 10/15/2009
rofl loved it !
PoisonAngelMuse chapter 1 . 10/15/2009
amaizng one shot!

HB to Nina!

xx

c
ThuGoldenChild chapter 1 . 10/15/2009
Awesome!
xoxocullenluverxoxo chapter 1 . 10/15/2009
Lmao! this was hilarious!
sassy41 chapter 1 . 10/15/2009
Again I was blessed with 2 one shots from you

love it
Twhylitelvr77 chapter 1 . 10/15/2009
Loved it, hilarious!
marcy86 chapter 1 . 10/15/2009
Hot Damn that was really, really good. Now am of to take a cold shower!
2loveybunnies chapter 1 . 10/15/2009
Older-woman Bella, insatiable newlyweds, office sex, all kinds of fun here!
KNG1986 chapter 1 . 10/15/2009
It would’ve been sexy if it wasn’t for her lazy eye still looking at Bella. I shuddered.*

When I read that I laughed until tears ran down my cheeks. This was a good fun fic.
96 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 .. Last Next »