Reviews for CPR
Mei Vir D. Ripper chapter 1 . 6/28/2011
HAHAHAHAAHAHHAHAHAHA.!

I SO LOVE THE LAST PART.! Okay.. that was just awesome.. xD

Hinata and Sasuke is a better pair than Naruto and Hinata... XD

I AM LOVING THEM BOTH.! XD

Although you really do have issues with your way of describing things... There were some parts where I didn't anymore understand what you were saying.. So recommend you practice more on that aspect..

And don't worry I have the same problem as you do with the description thingamajig... XD
xanimejunkie chapter 1 . 5/27/2011
Aw... So cute! .
Undercoverbarbie chapter 1 . 5/14/2011
cute story
Fenris Jin chapter 1 . 3/8/2011
OMG! Saskue I'm gonna kick you ass!

Is this what Kakashi has been teaching you all those time you had one-on-one sparring sessions! No wonder he knows that look! lol

Love this one!

Man, you're really good at one-shots!
congress chapter 1 . 9/20/2010
nice
Plastic Cello chapter 1 . 7/28/2010
Another great and fun story! Kakashi's involvement in this one was a nice touch, along with Naruto. Naruto's explanation that Sasuke could sleep off his condition was side splitting. :D
GamerNeko chapter 1 . 7/6/2010
LMAO!

Cant stop laughing xD

"HER INNER NEJI!" LOL

really funny xD
ProjXPsyClone chapter 1 . 5/9/2010
Heh, that was funny. Especially towards the end.

Thanks

It's really awesome. I really enjoyed it.
1Ai-chan7 chapter 1 . 4/22/2010
That was awesome and totally cute! Also the last part was hilarious. D
crookshies chapter 1 . 3/6/2010
hehehe..loved it...
Sqidly chapter 1 . 2/28/2010
That was cute and funny ! Sweet !
cast14 chapter 1 . 2/11/2010
haha great story i loved it
CynthiAngel chapter 1 . 2/11/2010
way cute!
evilbananalol chapter 1 . 1/28/2010
loved it!

lol

"thump."

"i think she needs mouth to mouth!"

_
Tek Sonay chapter 1 . 1/23/2010
Haha. That was awesome. :)
76 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »