Reviews for Overdose
KimberAnnBRAND chapter 1 . 12/3/2009
I like the sad and dark aspect of it, and I like the fact that it has a sorta happy/dark ending, They get to be together only in death. It's the sorta thing where I'd like to imagine that they're happy in the end. Deep, emotional, and amazing.
BreakingFable chapter 1 . 11/10/2009
This was really heartbreaking, and beautifully written! The flow of your prose is damned flawless. I love reading your stuff! You depressed the shit out of me with this story, though. Time to throw some Spinal Tap into the old DVD player. I need a palate cleanser! ;)
takers dark lover chapter 1 . 11/8/2009
This was very very sad but very good. God I wanted to cry before I was done reading. It is one of the stories that rip and tear at your heart. Very good very well done.

P.S. What about Pretty? We are waiting and waiting.
GrandpasGuitars chapter 1 . 11/4/2009
Don't worry, I get it. So many people write songfics and, instead of trying to write emotions and action on their own, they just have the song explain it all.

Wow. It's beautiful. You caught Shannon's emotions perfectly. I felt like I was feeling everything he was as he contemplated his suicide. It was just perfect.
JacktheSinister JaketheJust chapter 1 . 11/2/2009
Aw... It's so sad. Poor Shannon. He really did die too, at least emottionally before anything. This is by far one of the best sad fics ever! BTW That song is awesome and it just goes hand in hand.
NeroAnne chapter 1 . 11/2/2009
Overdose is such a powerful song! I love it!

You know, I don't really like Shannon/Jeff, but hell, XP! You make me see awesome pairings so I'll give it a whirl, XP!

Story:

Jeff OD'd...awe...poor Shanny! He must feel so lonely...damn pills!

And now Shan is doing them? OMG...he wants to go the same way Jeff did..

With whiskey...you know, when I used to drink, whiskey made me real violent...but whatever, XP! Dear Shan...he needs help.

Matty! *SOB* He misses his baby brother! Man, that is heartbreaking...your way with words is magnificent!

*Reads on*

Ooh..nice resting place for his ashes...really nice.

Oh...this is making me wanna cry! Damn your amazing skillz! XP! You are...WINNAGE.

OMFG! EIGHT? And Jeff was eleven? Man, that is deep adulation alright! I love it! It's like a fairy tale gone wrong! So beautiful but sad!

LMAO! Shane passed out first, XP! What a vision, X3!

Awe, how adorable! Shan's got no clue how he's gonna do this, XP! He's so cute!

*Reads on*

"Yeah?" XP! I laughed till I cried.

I promise I did.

Awe, poor Shan...I can't stop laughing though!

AWE! Jeff said so too! XD!

And he pukes. I like it, XP! Unique, not all romantic, very fun.

Matty, Matt, Matty...needs to find help also..poor guy.

*reads on*

Matt's the world to Jeff...Oh...I go cry.

Jeff HIT Shan...OMG! This is so damn heartbeaking!

They all did lose their other half...it's so sad.

OMG...how sad..that ending! SO tragically beautiful!

I loved it!