Reviews for Truth or Dare
wearehunted chapter 1 . 12/1/2013
aww you just stopped there :( It was really good though, if you ever write more to this you should definitely post it :)
o-WinterQueen-o chapter 1 . 3/9/2013
Wow... That was great!
Hitthefloorrunning chapter 1 . 8/12/2012
Will there be another chapter cos there should
Rooz990 chapter 1 . 8/31/2011
fantastic
LuckyTurtle chapter 1 . 7/24/2011
Hahaha...that's sooooo funny. I love how he tricked him into thinking it had to be on the lips. Most original truth or dare Harry/Draco fic I've ever read. Great job!
you-smell-homeless chapter 1 . 10/11/2010
This was really cute!

I would LOVE it if you wrote another chapter for this, I really enjoyed it!

:)
LoveAndCoffee chapter 1 . 7/18/2010
!

That was really funny! I hope you add at least one more chapter, cause I kinda want to know what harry's truth question would be that he doesn't want Draco to know. :)

Ari :)
xLoveMitchiex chapter 1 . 6/28/2010
Oh my god hun I love this soooo much! :D

And I adore your writing style!

The end was hilarious! :P

much love
MakeMagic chapter 1 . 6/6/2010
Oh my gosh I laughed so hard at this! Great story very well written and extremely funny!
mzboredasalways chapter 1 . 6/2/2010
that was cold of dean he knew what they expected where to kiss each other lol
PsychoBabble192 chapter 1 . 5/24/2010
XD i loved it! is this it? i strongly encurage more.
YourAngelicVampyre chapter 1 . 1/30/2010
This story is pure awesomeness. I love your chatrooms SO much and this is good too, but maybe a little more truth or dares would of have made it even better. 9 1/2 stars out of 10. Good job! P D P
Faith Valconbridge chapter 1 . 11/27/2009
wow, i like it! :D
froga10t chapter 1 . 11/18/2009
Oh :') that was hilarious...and cute :3

Loved it loved it loved it...more people need to read this..

oh :') I was laughing so hard...

Can't see any grammar or anything, so you've doen an excellent job - very fluid and well put together :D

love it

~froga10t
Nenne chapter 1 . 11/14/2009
That was really sweet.

I'm really impressed with your writing. You will go far I'm sure.