Reviews for Unexpectedly
jk chapter 2 . 6/26
he was right about his word vomit...why in the fuck would she mess with his ass now? married with some serious baggage...no fucking thank you!
jk chapter 11 . 9/14/2016
pretty sure Edward had it right the first time...leave the kid alone
jk chapter 10 . 9/14/2016
so Edward moved to seattle for two seconds? ohh the angst ! LOL

this story is dumb as fuck
jk chapter 9 . 9/14/2016
your version of bella is fucking pathetic
JK chapter 8 . 9/14/2016
is bella a fucking child? she slept while he carried her to the car? and she slept while he brought her into her house? LOL stuuupid!

bellas a immature fucking idiot
jk chapter 7 . 9/14/2016
wow its pretty obvious that bella is WAY to young for this relationship.
Edwards got BAGGAGE...and I'm thinking its pretty obvious that he should just suck itup and forgive his wife. She was his favorite person after all, and shes soooooo pretty and shes sooooooo perfect and shes his sexual fantasy...and he loves the way she bites her lip and he loves her perfect breasts and LOVES ..loves..loves... jesus...are you sure this isn't a rose and Edward fic?
I'm fucking sick of reading this crap
Edward just told bella that rose had TEMPORARILY moved out of the house...whats with the back and forth shit? I thought it was OVER? GUESS FUCKING NOT HUH..
jk chapter 6 . 9/14/2016
so he leaves his kid with a girl he barely knows at a bakery whilst he takes a call? ohhh she will show you the cakes and just pick one out while I'm over there taking my call...I fucking hate parents that do that shit...people who work customer service aren't your fucking slaves and their NOT your babysitters!

Edwards a fucking loser in this story
jk chapter 5 . 9/14/2016
I'm getting really fucking sick of reading how fucking hot Edward thinks rose is...GROSS
jk chapter 3 . 9/14/2016
Edward forgot about bella...then when he does remember its cause hes looking for a escape from his wife and his broken heart? then he thinks that bella makes him happy and says that he hasn't felt that way in "a very long time" but its really only been a couple months.

rose said that Edward was the love of her life and that she loves him unconditionally...that doesn't really make sense...since shes cheating on him.

and if Edward really meant the shit he said to rose the night he found out he wouldn't be walking around like a fucking zombie...
I think Edwards pov is really written from a GIRLS pov and it fucking shows! it doesn't read right
jk chapter 2 . 9/14/2016
EWWWW what the fuck? Edwards married to rose?/

and they have a kid named ...honey? how fucking gay is that?

annnnnd hes old? baggage much? jesus! bella can surely do waaaaaaaaaay better then this edward
jk chapter 1 . 9/14/2016
why in the fuck would Edward be broken? he has a fucking kid to live for! so what if his whore of a wife cheated...the show must go on!
Bellawitch75 chapter 17 . 8/19/2014
Are you going to update this story?
josayow chapter 17 . 7/28/2014
im not going to lose hope yet, I hope you continue this story
pauleen chapter 6 . 11/5/2013
Your right about slow burn.
Amineh1825 chapter 17 . 8/3/2013
Please, keep going!
1,535 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »