Reviews for Mendol Ikemen Idol!
fyee chapter 24 . 12/10/2010
They made mistake….but is normal cz everything look like they being kidnap. They really look like kidnaper than bodyguard…hahaha…After Asahi parents now two more interesting person being add….gosh! You really had a lot of idea. The stories really non-stop giving us a lot of surprise. Keigo really annoying…I never like him and when Sayaka didn’t allow him to meet Kai I really happy. I feel sick when Keigo say Ray will fall for him if they continue work together. Kai shouldn’t help someone like him. Kai should just meet up with Ray without that Keigo. Thanks for the updated.
Chiiz48 chapter 24 . 12/10/2010
Cool chapter~

Want more~! XD
PureWiings chapter 24 . 12/9/2010
AHH. Kai's so naive ];

Love the chapter! I had a bad day at school and this story lifted up my mood and made me laugh. n_n

Can't wait for the next update!
LiQuitfox chapter 24 . 12/9/2010
aww love your story, you just made my day. Woots Sae and Sayaka on the scene as bodyguards -. Like that little Atsumina moment, and that was hilarious with all of that scribbling on the profiles thing. But seriously Keigo ...hopefully he gets hit by a car really really soon, he really irritates the hell out of me. Hope you update soon.
sherwin chapter 23 . 12/8/2010
Hi. I just finished reading all 23 chapters and really enjoyed the story so far~ It's HILARIOUS and I think all the characters are spot on! ob It's also nice that you took the time to develop the other smaller characters like the family members. I actually care for them! And I like all the relationships in the story so far. To be honest, I came on here just to find some Kai/Ray fluff after a recent marathon of the series... but it's a pleasant surprise to find a multi-chaptered, amazing Mendol fic around. Thank you for sharing and PLEASE KEEP WRITING! o(_ _)o
FoF chapter 23 . 12/6/2010
As I've said...wow a fast update! XD

I wanna choke Kouhei for ruining a Yuko attempt kiss! Ruined a good fluff there. Nice going Kouhei. Tch.

Ray and Kai are acting so cute here. It kinda felt like they're a family with Miho and Erena as their kids. XD I'm slowly going back to their pairing for their cuteness. lol.

Erena is right though about the whole Kai being cruel for leading the diva on. Though it is kinda fun that way. :D

And who IS that following them? I have a feeling it's another member. Or maybe Mayu?

Update as soon as you can! :D
alexiel17 chapter 23 . 12/5/2010
My gosh.. I've been reading this fic for the very beginning.. I'm really really sorry!

I actually created an account so that i can leave a comment here! hehe.. sorry too much SSP (Shameless Self Promotion..)

Anyway, really happy that there's an update.. this is one incredible fic... can't wait to read this!

Thanks again for the update :]
bou-j525 chapter 23 . 12/3/2010
Hey!

What a fast update this time! So fast that I couldn't even read it before coz I had too much work XD In fact I read it during French class so yeah... hehe

It was a great chapter. You made me want to eat fried rice and ramens. And I'd die of happiness if it was from Riku and Kai *.* But I guess I should just leave them to Yuko and Ray since it is really funny to watch them together.

I totally laughed at Yuko and Miho food battle XD I can see Yuko doing that... perhaps... Anyway, LOL

KOUHEI IS THE BEST XD Filming Yuko and Riku was priceless! Though I wouldn't want a brother like him... that was cruel... and that BROKE RIKUXYUKO MOMENT! X_X

And... they also BROKE KAIXRAY MOMENT X_X x1000 For the first ime ever I thought Kai would FINALLY be nice with Ray and actslike a good boyfriend, but... _ crap. The only thing I can do now is hoping a RayxKai conversation about Kai being a girl... haha that'd be epic. Big thank to Erena to remind her sister how cruel she was XD But I like it this way XD

Looks like there won't ever be another Nami/KaixAcchan friendship part in this story T_T I miss Acchan now . (And also Hinata, but I bet she's coming back in the next chapter)

And I wonder who's the weirdo...But I'm not that afraid for them since it's probably not as bad as it seems... or at least I hope.

Nice job :D Waiting for the next one!
fyee chapter 23 . 12/2/2010
This chapter was awesome with Kai and Riku try their best to cook for their girl(even though they didn’t adm…hahah)

Kai really know Ray very well cz she know what Ray been thinking something about them….haha

Nice also with Yuko all over Riku that sometime have problem get to rid from Yuko(I know she secretly like it)

I like Riku parents and also Kai sisters. Really dunno how to explain just that really kinda important cz make the story incredible. Kai sister were right she need to talk properly with Ray how their relationship. They seem like together but they were not. They can’t like this for the rest of their life even though I guess Ray won’t mind.

Thanks a lot. I like this chapter so much.
Chiiz48 chapter 23 . 12/2/2010
COOL~~! d.b

Can't wait for more~! \(_)/

More update PLEASE~!
dark-atrox chapter 23 . 12/1/2010
woo...update!

i like Asahi's family, with the silly banter she had with her brother...then there's Pa and Ma Wakamatsu who encourages Riku and Yuko's relationship...not to mention their babying Miho! like their family...but no one can top Kai's sisters...you made Miho so adorable here...i'd like to see more scenes of Erena, Miho, Ray and Kai and a lil harmless squabbles with Yuko...they look so funny! butttt i can't really say i like hinata's family! gomen!

wah! i hope ur not planning in ending this story soon? with Asahi and Nami kidnapped?

PS: Loving the story! i'm hoping a kissing scene with Riku and Yuko soon or Ray and Kai again!

And, and of course, I'd like to see Miho and Erena with Kai hanging out with Atsuko as well...i'd like a fangirling Miho! and a protective Erena.
LiQuitfox chapter 23 . 12/1/2010
I love your fanfic. I was happy to find such an amazing fanfiction for mendol. I was originally going into this fanfiction all hardcore hoping for kai and ray. Yet now I am rethinking that, I really kinda want kai with acchan. Even though they (or Kai) denies it, they are so cute together and definately belong together. Also love the way that Riku and Yuko have such a touching yet so playful goofy relationship. Really hope they end up together. Thank you so much for your wonderful fanfiction. Hope you update soon.
Japanime1 chapter 23 . 12/1/2010
Holy crap. I was a bit busy with final exams in RL that I left my review for Chapter 22 for some other time but I come back and Chapter 23's already out! I applaud you for the quick update. :D

I'll be back with reviews after I get caught up...lol.
fyee chapter 22 . 11/30/2010
Like how Jiro and Yuko fight for their love. Good that Yuko knew Asahi secret so even Jiro tell the truth won’t stop her continue stay with Asahi. Riku and Kai cook? And for their girlfriend…great! Hope can read next chapter soon. Thanks for the updated.
FoF chapter 22 . 11/29/2010
Can't argue with someone needing a vacay. lol.

Wow, this chapter is full of Yuko's awesomeness! YEAH for Yuko being the perfect suitor here. I can totally see Yuko vs Miho in your story and in real life as well. lol.

Dunno about the whole zombie emergency happening in real life until you pointed it out. hmm. Good thing I've been hooked up playing those games and even watching movies about zombies to somehow keep me alive in impending doom in the future.

Thanks for the heads up. I guess I need to stock up some ammo in the basement. lol.

Can't wait for the next chap! Wondering what you're going to throw this time. XD
329 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »