Reviews for Chamber
Makurayami Ookami chapter 1 . 3/19/2013
Oh wow. Well written.
Mrs Don Draper chapter 1 . 6/28/2010
*Drooooooooooooooooling* Guh. 3
JenRar chapter 1 . 3/18/2010
GAH! I want more! LOL
LiasonFan2 chapter 1 . 2/17/2010
dayum, that is hott! please tell me there is more it can't be complete..
feferipixies chapter 1 . 1/1/2010
Sequel? PLZ?
Dreamer22 chapter 1 . 12/30/2009
:-D well done ::fans self::
SherryGabs chapter 1 . 12/27/2009
How very mean of you to leave it there. My imagination is running wild. Very nice look into Gibbs wild side!
autumngold chapter 1 . 12/23/2009
Ok, that is just evil if you leave the story there! You just left Gibbs high and dry. You have to come back and let Abby take care of him too. Really liked your story! Hope you decide to post more!
LabRatsRule chapter 1 . 12/23/2009
Argh! You CAN'T end it there! OMG that is SO hot! More more more please!
Sophies-Welt chapter 1 . 12/23/2009
Wow really hot! So I hope you're doing the continuation soon!
STLFAN chapter 1 . 12/23/2009
That was one heck of a Christmas present you gave us readers. But wait - it was a beautifully wrapped package and bow - but the box was empty! Isn't there more? Let there be more!
ascifigirl chapter 1 . 12/23/2009
HOT*HOT*HOT

Please let there be a sequal or something in the works...
GibbsGirlAbby chapter 1 . 12/23/2009
Yeah, uh, wow. My only issue is it should have been two chapters!
finlaure chapter 1 . 12/23/2009
if this is your present to us, then

thank you thank you thank you thank you thank you

and moremoremoremoremoremore
Zabby chapter 1 . 12/23/2009
OMG! YAY! Another great birthday present. :D

But you do know that I'm going to want a sequel, right? I mean, you can't leave it there. Unless you're planning on us co-writing the follow-up like my birthday pressie from last year. :P

Thanks hon!