Reviews for Little Bella
TwilightFreak143 chapter 4 . 4/26
Love this story! Can't wait for the next chapter! What other memories will help? And what other memories will make it worse? I can't wait to find out!
Wiqu chapter 4 . 5/27/2014
This is getting funny.. But at the same time ridiculous.
zaliyak chapter 4 . 8/14/2013
more chapters i really like this story is kinda sorta funny!
PrettyPerfect chapter 4 . 7/31/2013
She keeps changing when she is reminded of something.. so if she likes it she gets older and if not younger! LOL its funny how most times Jake talks Bella gets smaller!
AprilDiamonds123 chapter 4 . 12/8/2012
when u gonna update? plz soon!
forevertwihard chapter 4 . 8/23/2012
luv this plz make more its so funny and adorable!
Volatile Dissension chapter 4 . 8/12/2012
hahahaha...Poor bella...It would be funny if they were..In bed..Making out..And all of a sudden she was like 7 and someone would walk in and be like OMG EDWARD WHAT ARE YOU DOING TO THAT LITTLE GIRL!..And he would be all this is my..OMC WHAT HAPPENED TO YOU BELLA! And she would look down and be like O MY CARLISLE WHERE DID MY BOOBS GO!
rachelgleek9 chapter 4 . 7/24/2012
i 3 that! please finish it
Louisvuittonfreak chapter 1 . 5/16/2012
Just starting to read...
DracoDreams-2 chapter 4 . 5/3/2012
lol you are a very good artist I am really enjoying your work keep it up
Lady Elena Bella Petrova chapter 4 . 11/29/2011
Love this story so far! hoping to read more!
TwilightLoverShay chapter 4 . 7/18/2011
write more please love it ( i'm begging on my knees lolz)
Jessica01 chapter 4 . 6/29/2011
"Jacob, you can't see Nessie until Bella is back to normal." Or would that hurt him?
Miss Rose Weasley chapter 4 . 6/15/2011
this is great, please keep writing
Mythology Lover 831 chapter 4 . 1/23/2011
please do more. i really like this story.
77 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »