Reviews for Snapped
Guest chapter 1 . 6/12/2014
Holy crap! LOL that was actually pretty damn funny. While reading the books I had always wondered WTF he was thinking making immortal teenagers. That would drive even the most patient person insane after a while. Good job :)
NyteSki chapter 1 . 1/6/2012
Um see that's why I always tell people...its the quiet gentle folks you have to be weary of becausE when they snap...
JASPER'S MATE chapter 1 . 7/12/2011
THE ENDING WAS SICK! i loved it! You did a great job
roon0 chapter 1 . 9/1/2010
This was very amusing. A 100 years of teenagers would make anyone snap. I felt bad for Bella but that's the way Carlisle crumbled. LOL.
Irish-Sidheseer chapter 1 . 8/6/2010
Living in a house with six teenagers who are constantly going at it physically and really physically is enough to drive anyone insane...hell, I'm not to happy with the one almost teen I have in the house!

Sometimes kids really do jump on their parents last nerve and break it.
Just4Me chapter 1 . 6/24/2010
Absolute perfection! I re-read it whenever I need a good laugh.
AlteredLionsSacrificialLambs chapter 1 . 5/5/2010
Our recommendation as posted to our blog at:

.com

OK, so for my One Shot this week I made a sort of off-the-wall pick that I stumbled across. It's a horror/parody (please, dear reader, remember the 'parody' part, and don't be offended. Sheesh) by AngellGoddess1981 called Snapped. There's no sex. There's no smut. There's just...the answer to something I've always wondered about - How in the hell have Carlisle and Esme managed to go for so damn long without going crazy, living with five (oops, no, make that six) teenagers. Day in, day out. Decade in, decade out. Century in... well, you get my point. Not just any teenagers... Vampire teenagers. Volatile creatures trapped eternally in that most painful and volatile part of life. Forever. And while I may or may not have had thoughts of doing away with my own, I know there is a light at the end of the tunnel. They grow up. And if you're lucky, they move out. But Carlisle? He signed up for an eternity of drama when he made that first bite back in Chicago. Now, if you're a parent of ANY age child, but especially teenagers, just think about that for a while. Really, there's only so much a man (or vampire) can take. Anyway, like I said, it's totally a crack-pic, but he gets a lot of screen time as the Perfect Parent. I thought it'd be nice to see him in a different light. (I'm assuming there are no teenagers reading this to be offended because, of course, everyone here is over 18, right?)
Twilightobsessed09 chapter 1 . 4/1/2010
Holy Shit! This was fantastic! Carlisle went bat shit crazy and got rid of 'em...

One can only take so much for so long...

This was an awesome read!
patch138 chapter 1 . 1/13/2010
wow...he was crazy...nice job!
sakari-x chapter 1 . 1/13/2010
Since having one teenager nearly drove me mad, I can completely understand Carlisle having six of them... oh, the horror! Wonderful story!
LittleLea05 chapter 1 . 1/1/2010
haha YES!Loved that Carlisle snapped and killed all the annoying vampy teens...god I dont know how he didnt snap sooner...I would've gone crazy long ago..hehe...well good lucky witht he contest
readingmama chapter 1 . 1/1/2010
Ha ha, this was the immortal tale of "I brought you into this world and I can take you out."