Reviews for To Close For Comfort
cherrybomb13 chapter 19 . 12/10/2010
OH DAMN! He was faithful to Aiden but...lol it definitely didn't look that way and now its his word against Mollie's. Why would anyone believe him when he says that he didn't cheat when he's 1)notorious for it and 2)its with Mollie one of his favorite flames. Ajay and Aiden are totally walking right into her trap and don't even know it. And its no telling how bad its going to get with Joey there and being afraid of arguements and what not. You totally have to update soon, the suspense is killing me and I have to know what's going to happen! Great update darling!
AliceJericho chapter 18 . 12/8/2010
Alex is with Mollliiiieeeeee! Hahaha! XD

Can't wait to see if Alex does what no one thinks he will!
cherrybomb13 chapter 18 . 12/8/2010
Oh Alex where are you indeed! He's going to be in SO much trouble if he does actually go through with cheating on her.

Ajay is silly to think that Chris would trade her in, though I'm sure if Alex does screw up Aiden will be asking Chris if he has a brother lol

Thank you so much for updating! I missed this story SO much :) Update SOON...pwease :) xoxo
AliceJericho chapter 17 . 10/6/2010
Once a cheater, always a cheater! Alex is in trouble! Lollll

] I'm excited! Lol
cherrybomb13 chapter 17 . 10/6/2010
Oh DAYUM! That is so dirty of Mollie to blackmail Alex like that! Is he going to cheat on Aiden for real? I can see him totally conflicted about everything, poor Alex! UPDATE SOON!
cherrybomb13 chapter 16 . 9/30/2010
Nice save! Lol, though I'm not sure how much they bought it :) So much for a relaxing spa day right? Update soon!
AliceJericho chapter 16 . 9/30/2010
Mollie Kendal thinks this is bullshit! lol

P Something awesome has to happen lol ] Mollie FTW!
cherrybomb13 chapter 15 . 9/27/2010
Yay for updating this story! Haha, Alex is warily enjoying the new Ajay :) Its sweet that the Guns planned a spa day for their girls though I have a feeling it might get ruined :( James had better cross his fingers Ajay doesn't get wind that he helped Bailey and Mollie, though he does have a good point. Update soon!
RatedrKjErIcHo chapter 15 . 9/27/2010
I can just imagine mud slinging...literally. I can't wait for the next update.
AliceJericho chapter 15 . 9/27/2010
Mollie and Bailey will get through! Unless Ajay invites Aiden... *thinking face*

Can't wait for the next one ]
AliceJericho chapter 14 . 8/26/2010
Mollie and Bailey will win! D lol

Thanks for updating! D xx
cherrybomb13 chapter 14 . 8/26/2010
Wow! This chapter was intense! It started off really cute though :) it was surprising that Alex actually wants to start a family with Aiden, surprising but cute. And I kinda don't blame Mollie and Bailey for being a little mad about being left out, but then again they put themselves in that situation. Unfortunately that situation just got worse too, now its going to turn into an all out war! So update soon!
cherrybomb13 chapter 13 . 8/10/2010
Oh goodness what are Bailey and Mollie up to? Can't wait to find out! And it was really cute how Ajay and Aide were hanging out. Glad they're friends. Update soon :)
AliceJericho chapter 13 . 8/10/2010
I love the Irish ] It's my blood D

Aidan's a cutie ] And Orla is a going to turn into a little hell-raiser, at least that's what I think XD
AliceJericho chapter 12 . 8/3/2010
She plots! Awesome! D I can't wait!

Loving this story! D don't take so long to update this time! Lol
86 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 .. Last Next »