Reviews for Bully
Samy chapter 2 . 6/21/2010
Please write more! I would love to read what happens next.
andtheniwaslike chapter 2 . 5/11/2010
i wonder why sasuke is so mean...?

oh yeah because of you i came to love sasuhina fics
andtheniwaslike chapter 1 . 5/11/2010
ooh cant wait to read on
miracchio chapter 1 . 4/19/2010
I think this story has lots of character in these 2 chapters, and would love to see more from you! This is a really nice way to start off a plot, with the "new beginning" not quite being what Hinata expected. It also seems like you'd put in a couple of pool scenes in too, or that Hinata and Sasuke might be opposite leveled swimmers or school scenes... (NO, I am not only here to see some action at the pool, o_ but I was just seeing that as a potential place where Hinata might go when she was upset as she was "In love with the pool", and you could use that to develope her inner character or something... I'm not sure, your call. Haha if Sasuke drowns... I'd laugh XD) Okay! Anyway! I especially like how Hinata is quiet and doesn't seem to socialize much, but seems to have potential to make friendships later on, like Ino. I've seen so many story lines die that were so cute and well written, I really really hope you don't stop writing this one! And sorry for taking up your time from reading this long review... Thank you for hearing my thoughts out! :D

-Murakii-
QQQniQ chapter 2 . 4/6/2010
Yay! this is exciting :)

Nice to see sasuke not being hinata's 'hero' for once :3

Plese update soon.

xoxo
fire19 chapter 2 . 3/16/2010
LOL! this makes me laugh ) hehehehe sasuke bullying hinata..how cute~!

i hope you continue this D D
littleonegi chapter 2 . 3/15/2010
Poor Hinata!
harley944 chapter 2 . 2/27/2010
Very good
catwin chapter 2 . 2/8/2010
I like it so far. It's unique and drawing, the only thing that quite bothers me is the fact that Sasuke seems to bully Hinata randomly out of the blue and cruely too. But it's only the beginning and I really hope you update VERY, VERY, VERY, VERY soon.

~catwin(:
blackraven615 chapter 2 . 2/6/2010
Sasuke, you meanie. Hinata, you can do this. Don't give up. Hope you can update again soon. ]
blackraven615 chapter 1 . 2/6/2010
Ah-ha. Sasuke. Acting all innoccent. I'm watching you... Poor Hinata.
onlyluna chapter 2 . 2/5/2010
ain't he a bit too harsh? he'll scare the gal away that way. will you be updating it? coz all your stories are interesting and theres too many to be continued but its only you. hope you manage
onlyluna chapter 1 . 2/5/2010
oh.. sasuke the bully.. lol.. is he trying to get her attention by bullying her? dats cool and heartless
in your dreams as well chapter 2 . 2/4/2010
sasuke is a bi*ch he should get punch in the face by hinata
ImaneeStarzz chapter 2 . 2/3/2010
sasuke is a meanie! but i like it. i think it's funny the waay he bullies her. poor hina-chan! love it!
107 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »