Reviews for Revenge Is A Dish Best Served On Tape
Konoshy chapter 1 . 9/5/2010
This was a good one-shot. The only way to make it better would be to branch out and turn it into a story about what happens later on.
lightning8star chapter 1 . 1/26/2010
I know that you've written this just as a one-shot, but the idea is fantastic and I would love to see you continue this story. Is there a possibility that you would?

-Ally
Warblette chapter 1 . 1/21/2010
this is awesome.i love morrison (:
Sunny chapter 1 . 1/18/2010
That was too hot for me to be bothered to log in.

HOLY SHIT I WISH JOHN WOULD DO THAT TO ME!

Don't be nervous, you write JoMo so well!

I loved this!
suspect tomatoes chapter 1 . 1/18/2010
DIRTY GIRL

oh jesus morrison!

RAPE ALREADY ASH YOURE KILLING ME

OH RAPE SCENES

SEE? NOBODY CAN GET RAPED BY MORRISON AND NOT ENJOY IT

OMG WAS THE LAST SENTENCE A SEXUAL INNUENDO

I always wanted to make a sex tape with Morrison...

I mean, that's weird who would ever do that? ;-)

except I'd get tied up in it. Or he would. Idk ASH I'M ALL FUCKED UP NOW

great i have to go sit under an ice cold shower now!
TJ Sparkles chapter 1 . 1/18/2010
Oh my. Damn it, Ash, you had to do this, didn't you? *fans self*

Anyway. He really did trick her, that sneaky little weasel! But why did she even try to lie to him? It was pretty obvious that she wanted him just as much as he wanted her. I laughed when she said that it was wrong, because I knew it was gonna happen anyway. Damn. You really know how to write smut, Ash. And you know how to set it up too, with the candles and the champagne and all that.

Oh, he's really got her where he wants her now. Very clever of John to do that. Sneaky little devil.

Yeah, I'd say that he came out on top. Maybe literally in this case )

Tina