Reviews for The Motion in the Ocean
LDUT chapter 1 . 9/2/2010
I LOVED THIS! I laughed my ass off! Even more so because I happened to be giving my 2yr old son a bath while reading and when I got to the toddler weenie mention I glanced at my son and the giggles started. Oh wow. Poor Edward!
reesessweetie chapter 1 . 8/27/2010
this one shot is HILARIOUS! her poor, beautiful man... we're soo used to seeing hot guys with large peens but now, we're seeing one with a small one... it totally caught me off guard. but just soo dam hilarious! they just need to be really creative with vibrators.. hahaha
Miss G Lovett chapter 1 . 7/23/2010
"Say it, Bella. Out loud...I have a little weenie." :D:D
obsessedmom chapter 1 . 7/14/2010
Silly, cute, and fun!

:o)
sleeptalker1 chapter 1 . 6/18/2010
I think I may have been one of his one night stands from the description you've given lol

I seriously can't stop laughing! sooooo funny!
Mia Raven chapter 2 . 6/9/2010
This is probably the funniest thing I've ever read.
Amanda Wilder chapter 1 . 6/7/2010
Weentastic!
little furry cannibals chapter 1 . 6/7/2010
OMFG! This was hilarious! Thank you. :D
MsKittyCullen chapter 1 . 6/4/2010
This has ruined my image of Edward...forever.

But it was damn funny. (;

Kitty.
Mrs Muze chapter 1 . 6/2/2010
That was great! Worth the win for sure!
twificfanatic chapter 2 . 5/26/2010
Omg, that poor guy! LOL! I feel so sorry for him! bwahahahaha... sorry I can't stop laughing! LMAO!
Sook03 chapter 1 . 5/6/2010
I think Jacob would have a much better shot with Bella in this one.
But, fuck... Bella's going to need more than just a vibrator.
angeljax chapter 1 . 5/2/2010
hahahaha! So sad but so funny! Loved it!
Mrs. Jim chapter 1 . 4/23/2010
I'm hyperventilating! That was so insanely funny!

Poor Edward! POOR BELLA! LMAO That was just horrible...I never want to here that Edward's peen is inadequate but my goodness I had tears falling down my face when they were actually having sex "I think I feel something. Okay, yeah, a little something...I think" HAHA that whole paragraph was worth reading this fic...I'm soo giggling like a little 12 year old right now just writing this thing out

Phew...I needed that laugh! Thanks!
MercuryComet63 chapter 1 . 4/22/2010
Brilliant... Although I have a hard time picturing Edward with a little peenie..

]
69 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 .. Last Next »