Reviews for Intercourse of Souls
Skyrere chapter 1 . 12/3/2012
your authors note is hilarious...
very hot little fic'let
PerTwinkle chapter 1 . 7/9/2011
Ooooh! This is interesting. Can't wait for the next chapters! :)
CupcakeGoodness101 chapter 1 . 11/25/2010
There is no "next" button! Ahhhh! Please update soon _
Nanannacyy chapter 1 . 7/27/2010
rofl rofl I WILL LAUGH IF THEY TEACH THE GUYS HOW TO THRUST! XDDD hilarious and smexy that's all i can say xD but still you're note cracked me up hahah well update soon!~ xD i can't wait for it along with another hilarious note if you put one xD
Za-Za67 chapter 1 . 7/3/2010
Hehe, nice short story.
Psy t r a n c e chapter 1 . 5/24/2010
This story is SEXY. I love the atmosphere you've created between Soul and Maka, so sensual! Please continue this, I'd love to find out what happens next ;)
animeaddict411 chapter 1 . 5/6/2010
OMG

YOU. MUST. CONTINUE. NOW.

THAT WAS SO PERFECT, I LIVED IT, PWEASE HURRY!

I. MUST. READ.

it had heat, and I love that, but if you continue in too much detail, you should step up the rating to M.

Loved It!
Cerridwen-Maiden chapter 1 . 4/19/2010
rofl ok, weird authors note. good so far. keep it up.
writewithcourage chapter 1 . 3/26/2010
LOL.

Author's Note made me laugh uncontrollably-and you're right. D:

I have Chrome and it does the same thing to me too. D:

this is epic. ;D

can't wait for the next chapter. :3
SilverStella chapter 1 . 2/19/2010
Wow! Really AWESOME!

You have a point here. Sex is a pritty big step! But Soul Sex!

You can't any closer! Talk about Soul Mates!

Loved it!

"we'll just do this then" Rip!. so soul! LOL!
Clover-tan chapter 1 . 1/29/2010
I LOVE SMUTTINESS! XD (ok, now that I'm done saying that, just wanna say that the author note/ firefox rant made me crack up laughing on the floor! True though! 'thrusted' is unacceptable on all of my dictionaries D: (damn them, I just make erotic words of my own ) anywayz, great story!
transmigratory chapter 1 . 1/28/2010
Hilarious author's note. xDD

Anyway, already can't wait to read more! Interesting start.
deletedaccount3 chapter 1 . 1/26/2010
This was well written but it seems it should be rated M instead of T . . .

Anyways, good story and hopefully, you'll be continuing it. (and LoL at the FireFox thing)
Beans-chan chapter 1 . 1/25/2010
nice. dont have much to say about this, but it was pretty good. but it might be a little mature for teen section, yea? especially if your continuing this
KamiNoMa chapter 1 . 1/25/2010
Oh my! Continue continue and I don't mean to sound pushy but continue! This is good Shouldn't this be 'M' though? I still like it. ... I've just accepted that thrust is the present and past tense
18 | Page 1 2 Next »