Reviews for Wheel of Truth
Alkaline chapter 15 . 7/22/2013
Lol, this was hilarious. Loved the Mistborn reference
Elflocks chapter 14 . 8/23/2011
Just rereading some of this. I laughed so hard I hurt my head a little, a couple times. Poor Mat. You're being really mean to him, aren't you? xD

"So far away that they split from the pattern all together and soon find themselves on a different blanket." lol I like that.

Write more, woman. ;)
Mat Cauthon chapter 15 . 3/17/2011
Please please keep writing! It's soooo hilarious. I'm sitting in my room staring at my computer laughing like a mad-man! It's genius!
Mat Cauthon chapter 1 . 3/17/2011
Elflocks chapter 15 . 2/28/2011
Oh, my god! Your stuff is just sooooooooo funny! I read it everyday!
Farewell to a Sad Dream chapter 14 . 1/14/2011
This is a terrible story and I must say that I love it :D keep it up
OnceAndFutureFicWriter chapter 13 . 4/16/2010
It would have worked so much better had Rand just appeared and balefired Darken in the Sword ofTruth. Yay!
OnceAndFutureFicWriter chapter 12 . 4/15/2010
YAY! Finally! I just figured out most of this, having read the Sword of Truth series finally. They do seem to have a bunch of mysterious coincindences that they say are just ordinary.

Richard seems perfectly in character. ANGRY! ANGRY! LOOK SHINY SPARKLY SWORD!
OnceAndFutureFicWriter chapter 11 . 2/28/2010
Haha hahahahahahahahahahahaha. That's good. I like it the way it is so far. it is completely hilarious. :) xD :D 8)

Rand really needs those penguins, doesn't he.
OnceAndFutureFicWriter chapter 10 . 2/26/2010
Please continue! what happens to rand? I don't care what happens to RIchard BUT WHAT HAPPENS TO MAT!
Elflocks chapter 1 . 2/12/2010
lol rabies :D love it!