Reviews for Treason
Guest chapter 2 . 5/10/2015
That really is disgusting
KuhakuSora chapter 3 . 7/5/2012
Im starting to really like Kiryu x Yusei fanfics now and PLEASE UPDATE! ;D
MistressChi08 chapter 3 . 12/8/2011
wow~! nice one kiryu!great job for trick smartess yusei on that simply trick on him... way to go~! cant wait to see nxt chapter~!... pls updated soo enough~!
MistressChi08 chapter 2 . 12/8/2011
~! *drools* wow.. poor yusei..well~! go kiryu! make it suffef and taming on Yusei! kyaaaaa~! (im not evil..im just enjoying torturing).. keep it up~! more Gore~! .

i loooove kiryu here~! so perfectly evil seme mad man...kyaaa~! *Passed out by nosbleed*
MistressChi08 chapter 1 . 12/8/2011
God~!... you rock... i waaaaasssss.. speechless...

god~!... Kiryu sooooo... i looooooooove him! i love insane people mind... (like gx fan Jehu)..kyaaaaaaaaaaaa~!,,,,, you really hook me there! i wonder what will happen nxt..can't wait...see yah!
Keep Moving Onwards chapter 3 . 11/21/2011
Wow, this was really really good! You got me hooked! Please, please Continue!
Malrora chapter 3 . 2/20/2011
Wow, this is pretty dark... I like how you're handling the characters, though, since Kiryu's pretty messed up, and I think you're decision to make Yusei really weak and vulnerable in this situation is very believable.
strawhat-alchemist chapter 3 . 1/24/2011
Surprisingly addicting... When I read the summary I was a little worried as to how I'd react but this is really good.
The Homunculi Twins chapter 3 . 1/14/2011
Me: **gasp**

Yami: YUSEI!

Envy: Go Kiryu! **sniffles** i am so proud of u!

Me, Yami, and Yusei: **glare** shut up Envy...u horny bastard...

Envy: thank you! **grabs Ed** now no one disturb us!

Ed: ...h-help me...

Everyone: **sweatdropp**

Me: good story!

Yami: but we have a problem...

Yusei: Greed's security on her comp blocks her from chapter 2...

Me: so i was wondering if u would PM chapter 2?

Yami: we would all really appreciate it...

Envy: So would i!

Yusei: u only want to read it cause im getting hurt...

Envy: yep

Everyone: **sweatdrop**

Me: ...ok...ima gonna go and hide and pray for watever sanity i have left...**leaves**

Yami and Yusei: agreed...
Oncie The Writer chapter 3 . 12/11/2010
woah! write another chapter!Pwease? *puppy eyes* that was amazing!
Rukia-K1 chapter 3 . 12/10/2010
YAY~! Knew chapy! I liked it! (srry i'm on a sugr high...)
Chibi Duelist chapter 3 . 12/10/2010
Omg, that was so amazing! I love this fic! One of my favorite Yaoi pairings is Yusei and Kiryu, so this is really good.
VampiryFairy chapter 3 . 12/9/2010
O.M.G Dios creo que me dio una hemorragia nasal, este fic me gusta, Kiryu usa de juguetito a Yusei, y le empieza a gustar mi dios, me gusta esa relacion O_O?, bueno me gusta la crueldad, por eso me encantan los fics Hurt (risa malvada) mas si es de esta pareja que es de mis favoritas
SkyeDescent chapter 3 . 12/9/2010
Omg I love this fic :D. I hope that Yusei can find good in Kiryu and fix what they have.
TeamSatisfactionFangirl chapter 3 . 12/9/2010
Poor Yusei and Kiryu.
39 | Page 1 .. Last Next »