Reviews for The Ultimate Weapon
YumeDeAimashou chapter 1 . 6/28
GOD BLESS YOU
YumeDeAimashou chapter 1 . 6/28
10/10 nyahaha~! Genius!
tenaciousToxophilite chapter 1 . 3/7/2015
WOW GREAT JOB TEN OUTTA TEN GOD BLESS AMERICA
PheasantJJ chapter 1 . 12/3/2014
Loll
headstrong210 chapter 1 . 11/16/2014
OH MY GOD LOL
Wolf Productions chapter 1 . 8/25/2013
BWA HA HA HA! this was so stupid it was hilarious! how did you even come up with it? ah, the mental image of china bitch slapping Father made me laugh so hard I fell over, you are a comical genius. I would give you a hug but I don't have arms on the computer so I'll give you a smile instead :)
9foxgrl chapter 1 . 4/21/2013
LOL!
CreamsTheDream chapter 1 . 12/27/2012
OMG made me pee my pants, loved it!
mechna prime chapter 1 . 11/17/2012
Ha Ha HA HA! SO FUNNY!
P3ace9797 chapter 1 . 11/17/2012
U.S.A! U.S.A! U.S.A! XD
Lizzybear54 chapter 1 . 10/29/2012
LMAO America RULES! :D
I loved it! XD

Lizzy
ctibar chapter 1 . 7/22/2012
Hahaha, this was hilarious! I really enjoyed it.
Warrior Chickenz chapter 1 . 6/22/2012
AHAHAHAHAhahaha...haha..ha..hehe...heeeee...*coughs*

Lawl :3
PurpleTurle3711 chapter 1 . 11/20/2011
Can't...stop...laughing!
blue stranger chapter 1 . 9/21/2011
omg that was amaizing
35 | Page 1 .. Last Next »