Reviews for Running for Home
ocdmess chapter 5 . 6/18/2010
Cockblocked? Why yes, yes I am. I was all Squealy McSqueal over here when he woke her up in the middle of the night. I was like "oh yeah, awkward tension in bed... I like!" but then he just... left! What the fuck is that about? EXPLAIN!

I. Am. Not. Appeased.

Eddie the sea turtle... well, he did kind of make up for it. But I'm still not appeased.
StarNoble13 chapter 1 . 6/18/2010
Ok, I have to give proper credit to ocdmess, cause her pimp-age is what brought me to your story...and I'm so glad it did. I'm excited to read where you're taking these characters. :D
ocdmess chapter 4 . 6/18/2010
"Yuppiemobile" - I find that word hilarious since it's what we swedes used to call cellphones back in the 90's.

I'm lame. I know. I apologize.
Team Switzerland678 chapter 17 . 6/18/2010
Fuck yeah!Go team bella and say yes bella and forget that douche of a boyfriend behind
ocdmess chapter 3 . 6/18/2010
How I never started this story earlier is beyond me...but maybe that's a good thing, because that leaves me more chapters to read before I have to wait for updates. Whoh!

-clicks next-
cullengirl08 chapter 17 . 6/18/2010
Way to go Edward, finally making the decision that he wants Bella with him! And after that little introduction with Jacob - the boyfriend (I bet she's kicking herself for trusting him...) she better go with Edward. If she doesn't, I will.
ocdmess chapter 2 . 6/18/2010
"Oh noes, overlapping is the deviiiil". No, not really. Haha

You are introducing a badboy (I'm just guessing he is) Edward that DOESN'T curse like a sailor... that's a new one, I didn't know that was even possible.

I like it though.

I won't touch the whole "my life was a fabrication" thing yet, because I have a feeling I'll kill you for that later anyway. Let's keep it nice until then.
ocdmess chapter 1 . 6/18/2010
"It's funny, the power three little words can hold. I. Need. You. Those words set my resolve. I'm tired of people needing me. I don't want to be responsible for anyone other than myself."

That was easily my favorite quote. Perfect.

I'll be honest with you, I don't know how I felt for the first half of the chapter, but then as she got into her fight with Jake and then got out of there, something just... clicked.

I like this. I really do.

And continue reading I shall... -clicks next-
Adele Varens chapter 17 . 6/18/2010
Whew! I was expecting major heartfail there for a minute. Glad Edward manned up and asked for Bella's company!
crimsonrose0003 chapter 17 . 6/18/2010
Ok Bella , kick Jake out, grab your stuff, leave Charlie a note, and get in the car with Edward where you belong! No looking back! And for God's sake tell him how important he is to you!

Oh wait, I am giving advice to imaginary characters! Yup, I'm going crazy. LOL !

But truly it's your fault for writing so well and getting me

hooked on your story!
EverlastingMuse chapter 17 . 6/18/2010
very good!
FromOutOfNowhere chapter 17 . 6/18/2010
Really liked the ending, about time Edward told Bella he wanted her with him!
o0S0o chapter 17 . 6/18/2010
seriously THAT'S where you're leaving it...?

NOOOOOO..i want-nay i NEED more!

i loved edward's blasee attitude to jake lol

cant wait to see what happens next...PLEASE PLEASE UPDATE SOON!
DJUBS chapter 17 . 6/18/2010
Yay! i'm liking the end of this chapter A LOT.
ilovedonuts chapter 17 . 6/18/2010
Yay, I am glad he came back, but Bella needed to say no he is not my boyfriend right when Jake said that. And I am glad Edward is opening up.
1,467 | « Prev Page 1 .. 79 86 87 88 89 90 91 92 .. Last Next »