Reviews for Amplify
Zephyr.Camida chapter 19 . 5/26/2010
Hehe, I never would have suspected Tsubaki to help

Black*Star cheat on tests...Ohohoho...XD

Another very nice chapter; your descriptive writing

is word food to me. I can't wait until the next chapter!

So please don't die, otherwise we won't get more story!

Lol~
thearistocrat chapter 19 . 5/26/2010
Ha, great end. I don't hate you at all for it, but I do have expectations for the next chapter, haha. ]
Primi-tan chapter 19 . 5/26/2010
COOL! So Soul can like, possess her now? This spells undeniable pleasure for both Maka and Soul. They're never going to get any studying done, are they?

Tsubaki can help Black*Star cheat on tests...that explains why he hasn't been kicked out of Shibusen for bad grades, yet. Well, it's not cheating unless you get caught, and it's not like the Shibusen staff can do anything about stopping the Soul Chain.

I think this idea you have would totally be canon with the Soul Eater universe, where the overwhelming intimacy of a soul resonance finally escalates with enough sexual tension to prompt the two to just do it. Sweet!

*Salutes*
Sw00p chapter 18 . 5/21/2010
GOOD GADS WOMAN *jaws drops in astonishment* This is BY FAR the best fanfic I have EVER EVER EVER read! I can't even describe how awesomely fuzzy it makes me feel w

I stayed up FOR HOURS just so I could read all the chapters :" So good I didn't want to stop. I just know if I tried to sleep I'd just lay awake thinking about what the next chapter was XD

BUT YES, anyways... I'm gonna stop spamming you and finish by telling you I love your story, it is full of WIN and you are PURE AWESOMENESS!

Much 3

Koa
KamiNoMa chapter 18 . 5/20/2010
I said I'd review and there's not much that could make me change my mind after reading such spectacular stuff. I need to sort out my excitement with this chapter. Okay. As usual, your writing makes me wish I was that good. I am loving the way you express the characters' (Soul! Maka!) feelings. It really makes sense. Actually I remember reading one of the reviews you got and the person said that you must be one of the only people who've got Soul/Maka concept down pat? (or something like that?) I have to agree this is just awesome. Your tale of Amplify and one other fanfiction here reach top 2 in my eyes.

Onwards! Another agreement with some other reviewer. Your story might as well not be called smut. No where near what I associate with the word. Your depiction of all these intimate moments is truly deep. It makes what Maka and Soul seem really, really special.

And Tsubaki? She is perverted. As you forewarned. I love that "Maka, darling. I'm gonna strangle you" I can see Tsubaki being transformed into this gossip-hungary strangler. Funny. But my favourite part was when Soul had to drag Maka away (oh and I love how casual Soul can still act around Maka if not the same the other way around). His paranoia is just so cute but well reasoned for. Yay! Soul wants to have kids! Perfect way to end it. I hope Maka's a little more serious about's Soul's pleading.

Kudos! o (p.s I should probably spell check this story I've written you but ...)
unbadger chapter 18 . 5/20/2010
YES 'atta boy Soul! Good job. Seriously satisfying chapter as usual. Loving the humor as well, had me grinning the whole time. :)I love the abrupt end of this chapter too. Priceless~
BedknobsAndLlamas chapter 18 . 5/20/2010
wow tsubaki, the go to girl for sexy time talk. keep the chapters rolling
memogoth08 chapter 18 . 5/20/2010
I read it on livejournal, WOW and um OMG and umm WTF I want Soul to go to MY room... I love Soul. and the

'You want kids?'

HAHAHAHA If it wasn't six a.m. I'd be howling, but laughing really loud will do. Can't wait for the next chapter.
Zephyr.Camida chapter 18 . 5/19/2010
OH YEAH! That was awesome! I wasn't really expecting

him to return the favor the very next chapter but DAMN! And

I suppose it makes loads more sense for him to use his hands,

he's so good with them after all. LOL This is just getting

better and better! I can't wait until next chapter! 3
SoulForAnime chapter 18 . 5/19/2010
Well a lot of ummm-stuff, sure did happen! But I still love this story so much! So yeah...Awesome chapter and I can't wait for the next one!
CamelliaxBloom chapter 18 . 5/19/2010
My brain ceases to function O_o

Well..only a little. You are divinely evil (;

Keep it up~!
Kaykat chapter 18 . 5/19/2010
Hmmmmmmm! Oh dear, here we go. I read your smut stuffs, pretty good may I say. Story line thickens! Oh me oh my!

O_x

I want to Soul's kids! Gods, white hair and blue eyes, just
Vagisaurus chapter 18 . 5/19/2010
I. Fucking. LOVE THIS FIC!

I read it on livejournal (you know I've read some really x rated stuff on FanFiction I don't think you should be worried:) and I can't even contain my love for it.

Please tell me that you are lying when you say that was the LAST CHAPTER.

I will be so terribly sad :
the TumTum tree chapter 18 . 5/19/2010
Ahahahaha that whole library scene was just hilarious _ Really, really good chapter. Does Soul want children? lol
Eyamori chapter 18 . 5/19/2010
This is wickid, no word of a lie.
1,097 | « Prev Page 1 .. 51 58 59 60 61 62 63 64 71 .. Last Next »