Reviews for It Takes Two To Tango
OneOfAMilliom chapter 1 . 4/12/2015
What's the name of her revenge one gonna be? I wanna read it?;P
lady alizaria chapter 1 . 5/3/2014
yes please do I want to read about kagome's revenge so bad I want to laugh when I read it as people say karma is a bitch.
kenilyn chapter 1 . 12/10/2012
So, all I could think when reading this was Dirty Dancing. Lmao
This was funny, hahaha
Catori1207 chapter 1 . 12/4/2011
Oh my...I certainly hope there will be a followup. manwhore!Sesshomaru deserves some payback! :)
DuskTillDawn95 chapter 1 . 7/4/2011
I really liked this! Was very funny xD Kagome should get her revenge! xD
Rudhu chapter 1 . 6/16/2010
Man, it was just awesome seeing Sesshoumaru in the role of a call-girl, *ahem* boy, gigolo. Though Kagome was a bit stupid to fall into his trap. Just shows what a man will do for some money. Lol. Nice one, really.
sesshys jaded samuri chapter 1 . 3/19/2010
please, oh please be persuaded to do a sequel...
Miwa03 chapter 1 . 3/12/2010
Eew... Sess is so low! But it's a great plot! And a sequeal of revenge *grin evilly* ...that will be sweet!
Tiffany0314 chapter 1 . 3/10/2010
revenge, revenge, revenge! :D
Acrasai chapter 1 . 3/9/2010
That was ace! Do a mini sequaly thingy... I wanna know what Kagsies revenge could be XD
Scherherazade chapter 1 . 3/8/2010
It was funny, I felt a bit sad for Kagome though. His charging her for that dance was low, and he does deserve some payback. Don't know how she'll get it though.
Cecelia546 chapter 1 . 3/8/2010
Omg kagome most def needs to seek revenge! Please add another chap
panchat chapter 1 . 3/8/2010
OMG kakgs KICK HIS ASS!

i mean like RIGHT THE FUK NOW!
MoonPrincess1989 chapter 1 . 3/8/2010
lol i loved this one shot, and i definatley think you should write a chapter with Kagome getting revenge!
Sesshiesfangirl chapter 1 . 3/8/2010
Please do a sequel and let Kagome get revenge. Ha ha payback is so sweet!
17 | Page 1 2 Next »