Reviews for BOOK IV
Iamnobody1 chapter 8 . 9/15/2013
This story is epic
When r u gonna continue it
A chapter 8 . 1/29/2013
You haven't posted in a long time!
eragon67 chapter 8 . 6/11/2012
you could name him Lavaska, which means soul survivor.
Guest chapter 8 . 10/14/2011
Name it faolin For aryas boyfriend that died by urgal

arrows in book 1
Guest chapter 8 . 10/13/2011
Name it faolin For aryas boyfriend that died by urgal

arrows in book 1
crystal chapter 8 . 8/27/2011
well heres a couple of names, malacifent,smaug,iceingdeath,kingsford,brimston,dracko,abraxas,akhekhu,amphiptere,skiwidoth,hoboth,hispath,stupeth,bluestar,blackstar,tallstar,crookedstar,fireheart,sandstorm,tigerclaw,longtail,graystripe,silverstream,rose,goldenflower,sttardust,annabeth, steakkind treeforth,fondcherry thornheart baronet, quickpain cobron ethu kic, silentrain dawn streakfire, darkwyvern fallon mynerna minerva, leah sara glenn glenwing,dalton max seth quphuth iroth vodopth smadath cezath quickspark viscountess winterpenney erin brightling parley mountcherry mabelline thunderscale petalpenney dashcheer raincherry uneith einith oronath disketh kidath. heres my email plz respond soon and hopefully youll like the names and heres one more that u might like for a male name darkscale plz consider the names an i know its more than a couple so hopefully u will like one so type back soon and tell me which one u like
jdjt chapter 8 . 3/6/2011
you should go with the name you chose it is a good name.
Deneb chapter 8 . 2/12/2011
i really like the story but i think the name should be a gem name or something like that ****
Hannah Cha chapter 8 . 2/3/2011
I highly approve of this being postponed until you finish Meeting for the Second Time.
byobangel9072 chapter 8 . 10/22/2010
I got a name for the dragon Jade.
Obliterator1519 chapter 8 . 9/16/2010
i think aiediel is a good nome for him
Orlok Tsubodai Bahadur chapter 8 . 8/22/2010
plz update soon.
Orlok Tsubodai Bahadur chapter 2 . 8/22/2010
i highly doubt Eragon would lose to Arya because he is an amazing swordsman and beat one of the best elven swordsman.
Lover and a Hater chapter 7 . 8/21/2010
Woops I meant Aiedial! ;)
Lover and a Hater chapter 8 . 8/21/2010
Hahaha Aidel sounds like a good name since he is the last eggs to hatch but he is like truly the dragon who will tip and determine the end of the war in. So he is the first ray of hope or something. I dunno. I was gonna use that name! :) But yeah maybe you could try some greeny colors. Maybe names that start with 'G' :D
38 | Page 1 .. Last Next »