Reviews for Jobs, Money and Chaos
Guest chapter 4 . 3/17
Garland the Traffic Enforcer
Zantetsuken Reverse chapter 14 . 1/25
Ha... I didn't realize that that was TV Tropes until now. doesn't display Tv Tropes. com. Yay for demon hunting! But did they bring any proof?
Zantetsuken Reverse chapter 9 . 1/25
Hey... I remember a manga where someone was flushed down a toilet and was declared king. I thought that was just a throwaway line, but it's actually a reference!
Avalos Altair chapter 22 . 10/16/2014
I thought this was just a piss-poor attempt at humor. Then I read it...

I am glad to be wrong! After reading all 22 chapters, I realized something: I ACTUALLY give a shit about Squall! Thank you for the amazing work!
AeroShylph chapter 22 . 3/1/2014
Aw man... very entertaining! I always thought the Dissidia guys as serious bunch (yes, even Bartz and Zidane, but not Laguna), especially the villains! So when I started reading this I found it odd, and slightly uncomfortable.
But as I read this I can't stop reading. Your humor is genius! I love the references and cameos (tho Tony has somewhat disappear eh?), they keep the story fresh. Lol for Perry the Platipus.

Are you not continuing? William won't be mad? :D
Gamma Cavy chapter 4 . 10/19/2013
Cloud and Sephiroth,swordfighting demo
lychee-ran chapter 22 . 1/25/2013
Haha poor WOL, he was almost killed by the army! It seems like you had chosen to stop updating this fanfic, but I hope that you could update it again sometime. Good luck!
Cooljoe64 chapter 3 . 1/7/2013
"WHO'S FIRED NOW" XD
Cooljoe64 chapter 2 . 1/6/2013
Stainless Steel Undergarments? Sue to detained? XD

too funny
SakuraMoriChan chapter 22 . 4/28/2012
I love this story XD I can't go through a chapter without laughing XD And I love how Sephiroth and Golbez (two of my favourite Final Fantasy villains) are shown in this story XD I think there should be one chapter where Sephiroth becomes a therapist and the Cosmos warriors send Cloud to him to help deal with his paranoia about Sephiroth without realising who it is XD
Apprentice To Fantasy chapter 14 . 12/25/2011
I love this sotry! Cameos from Negima, DMC, and Kingdom Hearts were my favorite parts! You inspired me to make a dissidia story like this! already submitted first chapter!
Guest chapter 11 . 8/14/2011
was the lawyer phoenix wright?
Guest chapter 6 . 8/13/2011
nice touch adding dante. hells fucking yeah!
asb227 chapter 11 . 7/14/2011
ABSOLUTELY HILARIOUS!
The World type BETA chapter 22 . 7/2/2011
I read somewhere that being smart (ESPECIALLY scientists) gives you an omnipresent blank check to be a jackass.

...

...

...

Well, that explains the FOR SCIENCE! attitude (tvtropes ruins your vocabulary)

Yeah, Tifa, fess up, you're the secret candy thief right? and i thought the boobies is enough..

Pedobear..ugh. What's next, Anonymous? Scientology? Hypnotoad? LOLcats? Barney? Chuck Norris? Justin Bieber? [[OverlyLongGag]]

Next up: Exdeath, the drug dealer! (while totally not using a bakery as a legal front!)
146 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »