Reviews for Tainted Innocence
Jasper's Darlin' Kathy chapter 7 . 7/7/2010
I loved this chapter. It was great. I am so looking forward to reading what you have next.

Kathy
babylopez2008 chapter 7 . 7/6/2010
Ha!

Lol karma Jasper.
babylopez2008 chapter 6 . 7/6/2010
Well dang... I have watery eyes for Bella.
babylopez2008 chapter 5 . 7/6/2010
Oh snap! Is Edward REALLY gonna think with his real head?
babylopez2008 chapter 4 . 7/6/2010
*giggles*

"So Bella..."

"So Edward..."

Lol loved it.

Hmmm I wonder what is up with Jasper?
babylopez2008 chapter 3 . 7/6/2010
Lol Edward.

Aww
babylopez2008 chapter 2 . 7/6/2010
LOL Bella.

! I love mocking people! Go Bella.
babylopez2008 chapter 1 . 7/6/2010
OMG high school?

Lol wow I'm shocked.
Dimka's chick chapter 7 . 7/6/2010
wow, i think i need a cold shower. Oh and that was hecka funny aout alice moving to forks and jasper not liking the idea. i was Laughing. Anywho...loved the chapter, thanks for UD so soon! Cant wait for the next chapter.
Dimka's chick chapter 6 . 7/6/2010
I just started reading this story and its amazing, Its about 3am here but i couldnt stop reading. PLZ PLZ PLZ UD soon! cant wait for Bella and Edward to finally hook up. ANd whats with Jasper? is he looking out for her or is he jealous? Does he silently like her? ANy who enouhg of my questions, PLZ UD soon! LIKE NOW! JK dont mean to be rude, but really...
Jasper's Darlin' Kathy chapter 6 . 7/6/2010
This was amazing. I loved it and I am so looking forward to reading more.

Kathy
originalityissooverrated chapter 6 . 7/6/2010
This story sound familiar.

I've probably read it before but forgot all about it.

Great story :) I can't wait to read more! :)
DiMpLeS 09 chapter 6 . 7/5/2010
PLEASE UPDATE SOON. I ALREADY WANT TO KNOW WHAT IS GOING TO HAPPEN NEXT.
tiderider chapter 5 . 5/10/2010
really good story great writing , like the edge they both hav, and jasper as her best friend, and of course she said no to him when he decided he would bang her like a whore on a dirt road "}
Profile Has been Deleted chapter 5 . 5/10/2010
Great chapter! Update soon please )
39 | « Prev Page 1 2 3 Next »