Reviews for From Within These Walls
withloveiread chapter 2 . 3/12/2011
OMG fucking jasper!
mmsinful chapter 2 . 3/10/2011
I hope you continue with this story. It was an emotional ride, and you had me fooled. I thought it had been James all along, shame on you but great job!
yorkie3310494 chapter 2 . 3/7/2011
Hey i just read your story and can't wait to read more. It would b a perfect story to comtinue, whenever your ready. So keep up the good work,

~Briana
lolafalana71 chapter 2 . 3/7/2011
This just has to be extended! Gripping. Passionate. Angst filled. BEAUTIFUL!

Lo
engee chapter 1 . 2/1/2011
That was amazing beyond words..

Any chance of it being expanded?

You're a great author!
esmecullen24 chapter 1 . 1/9/2011
wow! this is a great story, and i must admit i did not anticipate that it was jasper who edward had killed!

very well thought out! :D
quoideneufj chapter 1 . 1/2/2011
OK... did not see that coming - never thought it would be Jasper.
IrishAngel90 chapter 1 . 1/2/2011
WTF! Why is there not more to this story? I NEED to know what happens with Bella & Edward, Jane, Rosalie, the baby,&& Carlise! PLEASE PLEASE PLEASE write more! I'm lagit BEGGING!

Also... I totally started yelling at my comp when I saw that it was Jasper! I was thinking James the whole time... love that little twist! It makes the whole story that much better!

PS... Its almost 5am so if this doesnt make total sense then sorry :)
Pg chapter 2 . 12/14/2010
OMG! that was sooo good at first i thought it was going to be jacob or james and then maybe jasper but i loved the twist sooo good!
JB30 chapter 1 . 12/13/2010
Wow. Fantastic story. You had an amazing plot, character depth, twists, drama and a beautiful love story. You did more with 13,000 words then some do with 30 chapters. If you do get the chance someday I would love to read more of these characters. Thank you for sharing!
Jammya chapter 2 . 12/1/2010
Well er.. I re-read this again and um... I totaly forgot it was Jasper... WTF! And now you must continue it, What happens, to Bella, to Edward, Jane, Rosalie, THE BABY! Why must you torture me! lol jk, But really cont. please! Love love love all you stories!
AJ04-Jtrs98 chapter 1 . 11/20/2010
Wow...what the hell! James and Jasper were one and the same...damn honey you threw mw for a loop. Edward and Bella have definatly been thru a lot and I am glad to see they have made thru to the other side. I am in awe...
WInterMoments chapter 2 . 11/10/2010
OMG! it was bloody! jasper! omfg! YOU ARE GREAT! HAAH!

love the story ! well done
CullenLove678 chapter 1 . 11/6/2010
OH MY GOSH...is all i can say like i am totally speechless
glo4twilight chapter 1 . 11/6/2010
oooh aahhh it was jasper not james! that was very well . i'm so glad he got out and that him and bella are finally together. so sad about emmett tho but this was quite an enjoyable read even if it was terribly sad and a little suspense filled! i really felt sorry for carlisle too what a jerk jasper was to do that and create havoc through his whole family and i don't blame edward for killing him at all!
255 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »