Reviews for Shaded Chronicles
Alex chapter 13 . 8/10/2015
Huh, why not just wish that Dr. Gero forgot about his research, and that his research notes were all destroyed. War averted, right?
pr0dz chapter 16 . 8/1/2015
Is Aria Gohan's sister or Alternate Counterpart? O -o
PetrusMagnus chapter 21 . 11/1/2014
A pity you lose your enthusiam with the fics,or dont have more time,I dont know,
but your plot writing its suberb,both on this fiction and on naruto manga game,the flow its crazy,even with a simple revamp using the naruto plot and the game system together(initially doesnt seems that great the idea,but,the execution more than make up,no,making up its a understatement,it breaks the first impression,giving a 180 degrees twist...oh a pity
aFanAddict chapter 2 . 9/23/2014
I remember reading this story a while back a thoroughly enjoying it. I'll be rereading it and possibly dropping a review here and there. A bit of a side note. Yamcha and Tien could've been revived. I know Tien would stay cuz Chiaotzu. But Yamcha not so much. But at least they're joined by Krillin and Goku
Selias chapter 2 . 9/7/2014
Soooo many spelling mistakes. At the very least, learn the difference between "your" and "you're."
vinny valentino chapter 21 . 3/31/2014
Nice story, things are coming along nicely. Poor Cell, he always gets the shaft haha. Can't wait for the next chapter.
RoxaShadow chapter 21 . 2/22/2014
wow... hahaha anticlimactic indeed... hopefully next one will be better!
euroteres chapter 21 . 2/22/2014
AHAHAHAHAHAHAHAHAA Oh god that was both adorable and fucking hilarious. Poor Cell XD
Gogglegirl chapter 17 . 11/1/2013
Who's daughter is that little girl? The one that can turn into a Super Saiyan?
RoxaShadow chapter 20 . 10/15/2013
amazing story, DO NOT STOP! I cant find a single flaw in your writing, everything is so smart and well explained, plots in the story line that would usually make readers go WTF are detailed so that all makes sense (even when it shouldn't) and also... are you a published author? I'm pretty sure you could be, and if so... PLEASE SEND ME YOUR BOOK TITLES!...
(ps: your awesome)
11cookeaw1 chapter 20 . 9/28/2013
1 follow
Guest chapter 20 . 9/23/2013
1 follow.
Thanasi chapter 20 . 8/18/2013
Meh i really liked your idea of gero/cooler working together kinda thing. There is atleast one big plot hole though that you seem to have missed. Bojack couldnt have been released without a Kai dying and without Goku bringing cell to King Kai's planet no Kai would die as no one knows IT xept goku and would have any reason to kill said kai. I like that you finally unified Gohans power i dont like that you used an OC to do so. I find the Zaula thing to be stupid as hell. Gohan is 10, there would be a friends/comrades thing and thats about it. In truth the story has lots of awesome ideas in it, but the story itself is meh. Ill finish reading but i doubt i will like the ending all that much. Thanks for the story!
Wolverines chapter 4 . 6/10/2013
Amazing
Wolverines chapter 3 . 6/10/2013
Good chapter
138 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »